Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 er gravid og meg og sambo har valgt å gå fra hverandre. Er det mulig å få økonomisk støtte fra nav til flytting og depositum. vi har bodd i hans leilighet og jeg har ikke nok penger til å dekke 3 mnd depositum og en mnd leie akkurat nå. jeg har ingen i nærmeste familie som har mulighet til å hjelpe meg heller. men så lenge min folkeregistret adresse er hos x-sambo så kan jeg vel ikke starte søknadsprosessen? eller? skal til nav imorgen men lurte på om det er noen her inne som har vært gjennom dette før og som kan gi litt råd?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jeg tror man kan få sosialgaranti fra Nav som kan brukes som depositum/sikkerhet, men vet at mange utleiere ikke godtar dette.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 det er vel for de som ikke jobber og går på sosialen. tror kanskje det er noe som heter flyttestønad eller noe for enslige forsørgere. kan du ikke bare kontakte nav da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå