Gå til innhold

Er på besøk hos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg har fått følelser før, og han føler det samme for meg.

Men jeg føler litt ubehag da hans vennine er her mens han er på jobb, er 15 år i mellom de, og jeg føler alltid at hun er så sur mens jeg er der. Nå er jeg hos hab ofte på dagene mens han er på jobb og, og da hender det at hun er der og.

Han sier at jeg ikke er så populær hos henne og at hun er sjalu... Og jeg prøver å få han til å være med henne alene iblant slik at jeg ikke tar "plassen" hennes og vennskapet dens blir ødelagt...

Men hva kan jeg gjøre medtanke på den ubehagligheten som finnes når hun er her når han er på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvorfor er hun der når han er på jobb?

Skrevet

Det veit jeg ikke. De er gode venner og han stiller opp, mulig det har noe med det å gjøre.

Hi.

Skrevet

Det som slår meg først og fremst, og som du bør få klarhet i temmelig kjapt, er hva slags forhold de to har og har hatt. Er det sånn at hun har følelser for ham? For i så fall bør heller typen din ta ting opp med henne, i og med at hun ser på deg som en trussel.

Skrevet

Skjønner for øvrig heller ikke hvorfor hun skal være i boligen hans, mens du er der og han er på jobb.......I og med at hun øyensynlig ikke liker deg:-P

Skrevet

Jeg har spurt litt smått, men ikke om hun har følelser for han. Han har nevnt at det aldri har vært noe i mellom de. Hun har nøkkel og får få ganger post hit. Spurt hvorfor, men han sier at han ikke er sikker på det med posten. Men at hun har nøkkel slik at hun kan gå hit om hu føler alt annet er fælt.

Jeg skal jo så klart ikke være noen stopper for livet hans og vennene men det at det er ubehagelig ødelegger lysten av å være hos han, særlig om hun og er her...

Hi.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Du må jo bare snakke med han og si hvordan du føler det. Har du og nøkler forresten ?

Skrevet

Jeg får snakke med han om det, bare sitte å tenke litt og prøve å formulere meg bra.

Jeg har ingen nøkkel dit.

Takk for svar forresten :-)

Skrevet
Jeg har spurt litt smått, men ikke om hun har følelser for han. Han har nevnt at det aldri har vært noe i mellom de. Hun har nøkkel og får få ganger post hit. Spurt hvorfor, men han sier at han ikke er sikker på det med posten. Men at hun har nøkkel slik at hun kan gå hit om hu føler alt annet er fælt. Jeg skal jo så klart ikke være noen stopper for livet hans og vennene men det at det er ubehagelig ødelegger lysten av å være hos han, særlig om hun og er her... Hi.

Er det sånn å forstå at hun har en psykisk lidelse, siden du nevner at hun kan komme til ham dersom hun føler alt er fælt?

Ikke for å ta fra deg lykkefølelsen rundt forelskelsen, men synes det skurrer litt......Er litt rart at han ikke vet hvorfor hun får post adressert til han f.eks?

Synes du skal si det som det er til han, at du kjenner det litt ubehagelig. Kanskje han kan være litt mer åpen da? For jeg får en sterk følelse av at han ikke er helt ærlig med deg.

Skrevet

Jeg tenker som en annen her at jeg nok ikke ville ha gått videre med det forholdet om jeg ikke hadde fått 100% klarhet i hva som egentlig foregår.

Jeg hadde nok trekt meg unna for lenge siden om ting var slik, og ville han ha meg hadde han fått satt grenser for denne venninnen og det vennskapet.

Hva er det liksom som er så fælt at hun må være hjemme hos han og ikke seg selv. Hvorfor i all verden har han ikke spurt henne om hvorfor hun får posten hos han.

Kan hende mannen du er med er ærlig med deg og bare dumsnill som blir utnyttet av denne jenta.

Men Hele greiene høres ikke helt normalt ut og sjansen er vel at det vil slite på deg i lengden om ting fortsetter slik som nå.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Her ringte varselsklokkene med en gang, hi!

Hvor gammel er egentlig denne jenta siden det er 15 år mellom dem?

Han lar henne komme og gå som hun vil, også når han ikke er hjemme, hun får posten sin til han.. Hva er greie her egentlig?

Jeg forstår at han er "snill" mot henne, men om han har tenkt å være i et voksent forhold så er det ikke slik det fungerer, at han kan ha ei "venninne" som bruker leiligheten hans som sin egen. Da må han snart velge mellom vennskapet med henne og forholdet til deg. For blir hun sjalu på deg, så kommer aldri dere tre til å bli venner alle sammen, du kommer til å være den som fratok henne vennen hennes og hun kommer aldri til å godta deg som hans kjæreste. Du har tross alt kommet imellom henne og han..

Dette er min teori ;)

Skrevet
En fyr jeg har fått følelser før, og han føler det samme for meg. Men jeg føler litt ubehag da hans vennine er her mens han er på jobb, er 15 år i mellom de, og jeg føler alltid at hun er så sur mens jeg er der. Nå er jeg hos hab ofte på dagene mens han er på jobb og, og da hender det at hun er der og. Han sier at jeg ikke er så populær hos henne og at hun er sjalu... Og jeg prøver å få han til å være med henne alene iblant slik at jeg ikke tar "plassen" hennes og vennskapet dens blir ødelagt... Men hva kan jeg gjøre medtanke på den ubehagligheten som finnes når hun er her når han er på jobb?

Hmm, dette hørtes veldig rart ut. En så mye yngre venninne som har nøkkel og får posten sin der av og til. I tillegg er hun der når han er på jobb og du vet ikke hvilken relasjon de egentlig har??

En tanke som slår meg er at han kanskje kan være pappaen hennes...

Skrevet

Hun er under 18. I starten da han skulle møte henne tok han med meg, men nå i det siste har jeg sagt nei, slik at de er litt alene og, slipper hun bli sur og grinete pga at jeg er med.

Føler meg litt i veien og at jeg ødelegger vennskapet om jeg så nevnet noe til han.. vil jo at han skal føle at han kan være med venner og hæ besøk uansett...

Er også noen ganger der han har jobbet kveld og jeg har vært hos han, så er hun og der, til en halvtime etter han er ferdig på jobb, da vil hun at han skal kjøre henne hjem. Og jeg skjønner ikke helt det siden man skulle tro hun ville være hos han lengre enn en halvtime når han endelig kommer hjem?

Skrevet

Hva er dette for noe egentlig, er han støttekontakten hennes eller?

Dette høres ikke normalt ut i det hele tatt, er han pappaen hennes, storebroren, onkelen eller noe sånt kanskje? En mann på over 30 år har ikke "venninner" under 18, det må ligge noe under her og jeg hadde forlangt å vite hva før jeg hadde fortsatt forholdet.

Skrevet

Det kan jo hende hun sliter med ett eller annet som er så privat at hun ikke vil at han skal fortelle det til noen hun ikke kjenner noe særlig? Kanskje han er en så god venn at han respekterer det, og dermed kommer med unnvikende svar?

Skrevet

Ja, det kan jo være at hun sliter med noe som ikke blir sagt, akkurat fordi han er en god venn. Og det er jo fantastisk om det er slik, at han er å stole på og stiller opp. :-) Men funderer fortsatt på hvorfor hun skal sitte her til han kommer hjem og bli kjørt hjem med engang han kommer hjem, omtrent... Men så er jeh litt mistenksom siden hun er sjalu og ikke liker meg noe særlig. :s

(Er så klart ingen problemer at hun er her, ikke det jeg mener, men at hun reiser så ført han kommer hjem, når hun har ventet hele dagen.)

Skrevet

....så beklager jeg små stavefeil, sitter med mobil og den staver som den vil.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Vi kan jo sitte her og synse oss frem til det vi vil, men eneste måten å få svarene du er ute etter er jo å snakke med han og fortelle han tankene du sitter med.

Kommunikasjon er jo nøkkelordet her...

Skrevet

Skal prate med han om det, men greit å høre her og, eller om det bare er jeg som er ubevisst sjalu og mistenksom.

Skrevet

Vent litt her..

Hun er under 18, la oss si 16 da for å gjette et tall. Og han er da 33. Det finnes ingen oppegående menn på 33 som har venninner på 16. Dette er ikke normalt på en flekk!

Hun bor der? Hun har tydeligvis adresse der, siden posten kommer dit. Hvorfor? Hvorfor er ikke jenta på skole? Hvor er foreldrene? Hva slags forhold har de? Hvor lenge har hun bodd der?

Hvorfor i alle dager har han invitert en tenåring til å bo med seg?

Og jeg nekter å tro at hun er sjalu uten å ha noen følelser for denne mannen.

Nei her ville jeg stilt spørsmål og ikke gitt meg før jeg fikk svar. Ingenting av dette gir mening..

Skrevet

La oss si at han har tatt en slags støttekontaktrolle i livet til en trøblete tenåring som sliter om dage, og siden han vil være til å stole på forteller han deg ikke akkurat hva det er denne jenta sliter med, greit så langt. Men han kunne fint fortalt deg akkurat det, at hun har det vanskelig og han har valgt å hjelpe henne, han kan fortelle ganske mye uten å utlevere henne.

Synes dette høres veldig mystisk ut, og merkelig, faktisk helt unormalt. Om det er en snill "onkel" du har blitt kjæreste med ville han fortalt deg at han stiller litt ekstra opp for en tenåring som ikke har det så lett hjemme, han hadde ikke trengt være så unnvikende og hemmelighetsfull.

Jeg hadde forlangt å få en skikkelig forklaring på dette forholdet, for en jente under 18 år har ikke kompiser som er 15 år eldre, de vil ikke ha noe som helst til felles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...