Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg skal ut neste helg og tenkte å piffe meg litt ekstra opp. Har ingen særlig fine kjoler som ser litt "glam" ut og i butikkene nå for tiden finner jeg bare strikkekjoler, genserkjoler, skinnkjoler ol. Ikke det jeg er på utkikk etter. Har vært i de aller fleste kleskjedene, uten hell. Noen som vet? Vil helst kjøpe i butikk så jeg kan prøve først...
Gjest Siklerotte Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Hvis du tenker kjedebutikker, må vel både Zara og Mango ha annet enn strikkekjoler.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Jeg hadde en liten runde på de div kjedene, og da hadde både kappahl, Lindex, benetton osv både kjoler og skjørt. Men synest at stilen på de var så som så.. Match har f.eks også kjoler utenom sommersesongen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Prøv på nett. Nelly.com Ellos.no laredoute.no osv.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 http://www.hm.com/no/product/04245?article=04245-A#campaign=J93_Ladies_Midseason&campaignType=Transactional_Planned H&M har en knallfin grønn glam-kjole. Den hadde jeg kjøpt på flekken om jeg bare hadde figur til å gå med den:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå