Gå til innhold

Dette var toppen av frekkhet (synes jeg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på IKEA, og spise en av de billige, men ikke så bra pølserne...........

Da ser jeg en mann ta en tom 1/2 liters brus flaske og fylle den opp med dispenser brus, ja ja, synes det var spes, men da tok han enda en flaske og tilslutt en 1 1/2 liters flaske og fylte opp, ja da synes jeg det var frekkt!!

Mannen mente at han kanskje var rumenier, jeg synes han så norsk ut???

Helt ok at man har dårlig råd, men trenger man da og stjele brus??

Hadde han kjøpt seg et beger til, er det 7 kr. kunne han jo ha drukket gratis hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var på IKEA, og spise en av de billige, men ikke så bra pølserne........... Da ser jeg en mann ta en tom 1/2 liters brus flaske og fylle den opp med dispenser brus, ja ja, synes det var spes, men da tok han enda en flaske og tilslutt en 1 1/2 liters flaske og fylte opp, ja da synes jeg det var frekkt!! Mannen mente at han kanskje var rumenier, jeg synes han så norsk ut??? Helt ok at man har dårlig råd, men trenger man da og stjele brus?? Hadde han kjøpt seg et beger til, er det 7 kr. kunne han jo ha drukket gratis hele dagen.

Opplever ofte at det er helt tomt for brus på IKEA. Er vel kanskje pga slike det da.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Frekt uavhengig av etnisitet ja!

Skrevet

Er det mulig.. Skjønner ikke at folk får seg til å gjøre slik

Skrevet

Er vel ikke din sak uansett,men enig at det var veldig Frekt

Skrevet

Enig at det er frekt, men har aldri forstått hva nasjonalitet på folk har med deres handlinger å gjøre.

Skrevet
Enig at det er frekt, men har aldri forstått hva nasjonalitet på folk har med deres handlinger å gjøre.

Jeg så det på den måte at hadde det vært en rumenier, ja så kunne jeg kanskje bedre forstå at han ikke ville bruke sine "hardt tjente tigger penge" på brus, mens en nordmann, med det utseende og de klærene sikkert kunne ha betalt de 7 kr,

men jeg er litt myk for de der har det vanskelig i samfunnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...