Gå til innhold

Tannblekemiddel som funker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos tannlegen og fått fikset hullene mine, så nå vil jeg bleke tennene. Finnes det tannblekemiddel som funker og er billigere enn å gjøre det hos tannlegen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville anbefale å gjøre det hos tannlegen. De lager en bittskinne og den har du resten av livet. Da kjøper du bare tuber med blekemiddel og de koster 65 kr hos oss.

Dessuten kan tannlegen din vurdere om det er lurt eller ikke. Har du fyllinger i front? Da må disse byttes, og det kan fort bli mer kostbart enn selve blekingen.

Skrevet

Jeg bestilte startpakke fra dentway igår. Samme som tannlegen ville selge meg for 4500 kr kjøpte jeg for under 500 kr. Synes ikke en spesialtilpasset form er verdt 4000 kr..

Skrevet

opalescence 10 eller 20% for å ha i blekeskinne som du får laget hos tannlegen til hjemmebleking funker veldig bra, kjøpes hos tannlegen:) jeg har selv brukt 20% 1 time om dagen sånn 2 ganger i uka til jeg har blitt fornøyd, men kan ikke bleke tennene lengre da det iser bare jeg spiser noe søtt. så egentlig ville jeg ikke anbefalt å gjøre det. i tillegg så er tennene gulere nå enn før jeg bleket de, fordi de tar til seg mye mer farge etter bleking. men selvfølgelig kan det være du ikke får noe trøbbel:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...