Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Her vaskes det hus og skal møte ei venninne for å gå tur om noen timer.
hit og dit Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jeg strikker på en kjole, drikker kaffe og gjør meg mentalt klar til et natteskift som starter i ettermiddag klokken tre.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Baby ligger å sover, så jeg sitter på dib... Ikke gjort noe fornuftig i dag i det hele tatt...jo,har satt på en vask og pyntet noen lys som skal brukes i dåp til helga. Skal prøve å få gjort litt mer etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Fase 2 av prov.abort.. Ikke at jeg tok envalgfri abort, men hadde SA i helga, og var på UL i går, alt var ikke ute, så for sikkerheten, så måtte jeg altså utføre medisinsk abort.. Det positive er: jeg kan føle meg trygg på at alt kommer ut, samboeren kom hjem i går kveld, så han kan ta seg av unger i dag, tilfelle jeg får store smerter (og jeg fikk en uventet dag sammen med han), startet det hele klokka halv 9 i dag, enda ingen smerter, men føler at livmora trekker seg sammen.. Bare jeg "våkner" litt, så skal jeg kose meg med en film, ta en dusj, og utføre en aldri så liten "meg dag"..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Fase 2 av prov.abort.. Ikke at jeg tok envalgfri abort, men hadde SA i helga, og var på UL i går, alt var ikke ute, så for sikkerheten, så måtte jeg altså utføre medisinsk abort.. Det positive er: jeg kan føle meg trygg på at alt kommer ut, samboeren kom hjem i går kveld, så han kan ta seg av unger i dag, tilfelle jeg får store smerter (og jeg fikk en uventet dag sammen med han), startet det hele klokka halv 9 i dag, enda ingen smerter, men føler at livmora trekker seg sammen.. Bare jeg "våkner" litt, så skal jeg kose meg med en film, ta en dusj, og utføre en aldri så liten "meg dag"..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Prøver å skrive masteroppgave. Henger mest på DIB :@
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Felles dupp for ungene, så da sitter jeg her og halv dupper Ordne med en kopp te tenker jeg.. Kanskje sjekke om det er noe på tv... Må hvertfall huske på å ta opp kjøttdeig, til midagen! Kjekt innlegg, så kom jeg på det også
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Jeg er hjemmeværende til vanlig, med 3 små og en i magen. Skulle egentlig ha vært i åpen barnehage, men så har eldste fått vannkopper. Så da er vi hjemme. Har hatt besøk av ei nabojente som ville ha vannkoppene og får snart nytt besøk av 2 som vil ha vannkoppene. Slitsomt å ha barn med vannkopper altså, med de besøkende (PS: Hadde ikke tatt imot besøk, om ikke jenta mi orka det selvfølgelig Må bare si det før noen begynner å kverulere her inne.)
SmellyCat Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Jeg er hjemmeværende til vanlig, med 3 små og en i magen. Skulle egentlig ha vært i åpen barnehage, men så har eldste fått vannkopper. Så da er vi hjemme. Har hatt besøk av ei nabojente som ville ha vannkoppene og får snart nytt besøk av 2 som vil ha vannkoppene. Slitsomt å ha barn med vannkopper altså, med de besøkende (PS: Hadde ikke tatt imot besøk, om ikke jenta mi orka det selvfølgelig Må bare si det før noen begynner å kverulere her inne.) Kverulere? På dib? Det kunne vel skjedd ja
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Jeg og barnet mitt ligger hjemme på sofaen med influensa og feber på 2 og 3 dagen, så jeg har planlagt at vi skal gjøre minst mulig idag! Snart kommer mannen hjem fra jobb og skal begynne med middagen, mens vi fortsetter å slappe av på sofaen med tegnefilm på tv'n. Det eneste jeg planlegger å gjøre er å passe på at vi har papir, nesespray, halstabletter i nærheten!
Gulosten™ Skrevet 18. september 2012 #11 Skrevet 18. september 2012 Jobber! Fra kl 07:00, heldigvis skal jeg gå hjem 14:45 så jeg kommer tidlig hjem til zukkerklumpene mine (hjerte hjerte). Har egentlig for gamle barn til å henge her, men gammel vane er vond å vende for å si det pent!!
Gjest Miryks Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Altfor lite :/ Vært ute og gått tur med bikkja, rydda kjøkkenet og tømt kattedoen. Oh yeah. Nå nerder jeg her på dib, gløtter litt på tv'en og hører på musikk.
siljeas Skrevet 18. september 2012 #13 Skrevet 18. september 2012 Skal ha meg en lur nå :-) vært på 38 ukers kontroll, og fått sånn fin beskjed om å slappe mye av :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå