Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Skal på tidlig ul senere i dag, håper jeg kan se hjerteslag, eller er det for tidlig?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Mener på at det er for tidlig ja, men er ikke helt sikker...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Jeg var på UL 5+4 med gutten, og da så vi et hjerte som slo, ble ut ifra det flyttet til 6+, men på neste UL i uke 15, så ble detsatt tilbake igjen, så de regnet med at hjertet slo når jeg var 5+4, de holdt seg til samme dato på ordinær UL.. Men hvem vet.. Med jenta var jeg på UL 6+1og da så vi hjerte som slo..
3 er nok! Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 var med venninna mi på UL i uke 5/6 og der var det et hjerte som slo, hvertfall.
Miamimom Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Vi så et bankende hjerte og 2,7 mm embryo 5+5 :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Vi fikk ikke se hjerteslag i dag. Og hun sa at hun ikke kunne si at det var begynnelsen eller slutten på noe. men så at jeg var gravid og så fostersekk? og begynnelsen på plommesekken, men kunne ikke se fosteret ennå.... Litt blanda følelser.... hi
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Vi fikk ikke se hjerteslag i dag. Og hun sa at hun ikke kunne si at det var begynnelsen eller slutten på noe. men så at jeg var gravid og så fostersekk? og begynnelsen på plommesekken, men kunne ikke se fosteret ennå.... Litt blanda følelser.... hi Det kan jo være litt tidlig å se hjertet enda.. Er faktisk ikke hos alle de ser hjertet med det samme. Her var vi på UL når jeg var 6+3, så fint lite, og fikk samme beskjed som dere, samme runda igjen når jeg var 7+0 uker. På ny UL i uke 8+1, så fikk vi se et bankende hjerte.. Da hadde vi gitt opp håpet, så det var god opplevelse å få høre "der er det et velfungerende hjerte der!" Får håpe dere får samme gledende beskjed, skal dere tilbake snart?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Nei, jeg var forberedt på det, men hadde alikevel et håp om at vi kunne se hjertet slå.. Og i hvertfall et lite foster, men det kunne hun ikke se... Hun sa at det var så tilfeldig når det kom frem at om vi hadde kommet igjen om 2 timer så kunne det være hjerteslag... Vi går privat, så det koster 900kr for ul.. Så foreløpig har vi satt opp i uke 12.. Den i dag var litt på sparket for jeg klarer ikke slappe av så jeg ringte ned i dag morges og de kunne ta meg inn med en gang.. Tror nok vi må tilbake om en ukes tid.. Det hjalp ikke noe særlig med timen i dag.. Fikk vite at det bare er 1 da! Har gått på pergo, så var jo litt spent på det.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå