Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Arthur? U/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok tygge litt her, men jeg tror jeg kan vende meg til det. Jeg er Fan av sjeldne navn, så tommel opp for det. :)

Skrevet

Ville ikkje brukt det sjølv, men synes det er et heilt kurant navn.

Skrevet

Kjempekult! Hadde elsket å titte ned i en vogn, spørre om navn, for så å bli svart med; "han heter Arthur"!

Skrevet

Det er et veldig fint navn hvis man sier det på noen dialekter. feks arthur på bergensk høres veldig fint ut. men arthur på oslo dialekt høres mindre fint ut. så kommer litt ann på hvor du bor og hvor hverdagen deres er hen:) arthur i oslo blir litt hardt og rart.

Skrevet

Vi hadde forøvrig det navnet som alternativ på navnelisten vår:)

Skrevet

Fint navn:-) Har gode assosiasjoner til navnet, han søte gamle gubben i Kongen av Queens heter jo det:-P

Skrevet

Helt greit, men ikke "mine cup of tea" :)

Skrevet

Kjempeflott. Det passer alle aldre.:)

Man må huske at babyene skal bli stor også. Det går ikke mange sekundene før man venner seg til navn, når man hilser på en søt baby. Forumet gir ofte et litt overdrevet inntrykk av slike ting. Få får sånn bakoversveis av navn i det virkelige liv. Og alle babyer kan ikke hete Lukas og Leander. ;)

Skrevet

Egentlig ganske kult. Jeg liker Arnold også. Skikkelig geeky, men tøft:)

Skrevet

Kult navn, som sagt før her så passer det i alle aldrer. Er og fan av navn som ikke er poppis. Har selv et uvanlig navn på gutten vår men har fått avslag hos folkeregisteret... har sendt inn klage. Han er oppkalt etter sin tipp oldefar, Davidian. MEn det viser seg at en familie fra utlandet er flyttet til Norge med Davidian som etternavn. Og da får ikke vi bruke det som fornavn, men vi gir oss ikke uten kamp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...