Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Vesla blir 4 år om to dager, og jeg har en tendens til å bake/styre litt for mye. Hvor mye pleier dere bake og lage til? Holder det med en kake og muffins?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jeg har tenkt til å bake en sjokoladekake, muffins og kanskje noen morsomme cakepops hvis jeg får det til
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Hvor mange blir dere da? 8 små jenter.
Lettie Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Her gikk det MINIMALT med kake på barnebursdagen....
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Her gikk det MINIMALT med kake på barnebursdagen.... Hehe! Er min erfaring også, men må liksom ha en prinsessekake likevel HI
Lettie Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Her gikk det MINIMALT med kake på barnebursdagen.... Hehe! Er min erfaring også, men må liksom ha en prinsessekake likevel HI Jepps Men det holder lenge med den ENE kaka, altså!
Mamma til go'jentene Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Til barnebesøk; cakepops, temakake og cupcakes. Men pleier ikke å gå så mye da.. Men må liksom ha det... ;-)
Netti*** Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Jeg overdriver også, min erfaring etter 23 barnebursdager er muffins, gele og sjokoladekake er det som blir spist. Bruker nå mere tid på dekorering av kakene enn antall kaker. Så ungene får velge hvordan kaker og muffins de vil ha. Eksempel geleslange, gelesnegler, snøballkrigkake, prinsessekake osv...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Jeg bruker å lage en kake også boller og muffins. Jeg elsker å bake og pynte kaker også er det dette med at jeg vil ha en kake som han kan blåse av lysene på. Hadde det ikke vært for det kunne jeg nok ha droppet kaken for det blir alltid spist lite kaker. Boller og muffins derimot blir alltid spist opp og ungene forsyner seg alltid flere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå