Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg er gift og har tre barn, men har kjærlighetssorg...for jeg er forelska i en annen som lenge har vært single... Nå har han fått seg kjærest. Jada, jeg vet det høres rart ut, men finnes det noen der ute som har opplevd noe liknende? Jeg prøver å si til meg selv at jeg er et dumt naut, men det hjelper ikke når jeg bare er så trist hele tida...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jada, vet hvordan du har det. Har dere vært kjærster før? Jeg hadde et "forhold" til en kar i mange mange år, traff han selvom jeg var samboer og hadde barn. (Ja, grusomt, jeg vet) Så traff jeg mannen min, og jeg sluttet å tenke så mye på denne andre. Så en dag gikk det opp for meg at savnet var så stort fordi jeg aldri fikk vite hvordan det kunne ha vært, han og jeg. Men jeg vet nå at det ikke hadde fungert...alikevel var det en stor sorg og vite at jeg aldri kommer til å finne utav det...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Jeg skulle så inderlig ha ønska at jeg hadde truffet han før han som ble far til mine barn og ektefelle. Jeg tror (men vil jo ikke helt finne ut) at vi to har mer til felles. At han ville gjort meg mer glad... Det er virkelig en stor sorg som gjør at selv om jeg vet at nå må jeg ta meg sammen, så er hele jeg lei meg... Og så kan jeg ikke dele tankene mine med noen, for ingen vet jo....Av og til setter jeg meg et sted alene og bare griner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå