Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10045850 dette provoserte meg grådig!! Gud, så sur har jeg ikke vært på lenge. Jeg hadde tatt ungen min rett ut av den skolen!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Ja, syns de greiene der er helt grusomme... Fikk tårer i øynene av det ene klippet på VGtv..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig Ja, hvor friviliig tror du egentlig det er når det er snakk om å enten være en del av gjengen, eller være ute? ALLE vil være en del av "de kule". Du sier jo selv, de er 15-16 år gamle. De har ikke dømmekraft nok til å forstå at dette er dumt. De VIL være kule, de vil bli sett. Hvorfor har ingen satt ned foten her for lenge lenge siden?? De som "driver" dette er 18-19 år. DE burde vite bedre enn å putte potensielt dødelig mat i kjeften på andre. Den dagen dattra di kommer hjem og har blitt piska og slått, og mulig kan Dø av e-colismitte, så er du nok ikke så slepphendt på det.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Ja, syns de greiene der er helt grusomme... Fikk tårer i øynene av det ene klippet på VGtv.. Har ikke orka å sett noe klipp jeg, får helt vondt bare av å lese om det. HI
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig Ja, hvor friviliig tror du egentlig det er når det er snakk om å enten være en del av gjengen, eller være ute? ALLE vil være en del av "de kule". Du sier jo selv, de er 15-16 år gamle. De har ikke dømmekraft nok til å forstå at dette er dumt. De VIL være kule, de vil bli sett. Hvorfor har ingen satt ned foten her for lenge lenge siden?? De som "driver" dette er 18-19 år. DE burde vite bedre enn å putte potensielt dødelig mat i kjeften på andre. Den dagen dattra di kommer hjem og har blitt piska og slått, og mulig kan Dø av e-colismitte, så er du nok ikke så slepphendt på det. Og hva skal politiet gjøre? Politet sa selv at de ikke kunne gjøre noe fordi dette var FRIViLLIG, var ingen som ble tvunget til å spise rått sauehjerte, drikke snus osv. Synes det var voldsomt ja, men herregud det er 15-16 år og bør ha litt dømmekraft i hodet sitt. Var da flere som ga seg for det ble for voldsomt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig Ja, hvor friviliig tror du egentlig det er når det er snakk om å enten være en del av gjengen, eller være ute? ALLE vil være en del av "de kule". Du sier jo selv, de er 15-16 år gamle. De har ikke dømmekraft nok til å forstå at dette er dumt. De VIL være kule, de vil bli sett. Hvorfor har ingen satt ned foten her for lenge lenge siden?? De som "driver" dette er 18-19 år. DE burde vite bedre enn å putte potensielt dødelig mat i kjeften på andre. Den dagen dattra di kommer hjem og har blitt piska og slått, og mulig kan Dø av e-colismitte, så er du nok ikke så slepphendt på det. Og hva skal politiet gjøre? Politet sa selv at de ikke kunne gjøre noe fordi dette var FRIViLLIG, var ingen som ble tvunget til å spise rått sauehjerte, drikke snus osv. Synes det var voldsomt ja, men herregud det er 15-16 år og bør ha litt dømmekraft i hodet sitt. Var da flere som ga seg for det ble for voldsomt Politiet har godkjent søknaden om å ha det der. Små barn står å ser på andre bli slått og piska. Nei, takke meg til altså. Om sånt noensinne skjer på skoler hvor mine barn skal gå, så får de pent bytte skole, så får jeg bare være så ukul som det går ann å få blitt. Dette har 0 underholdningsverdi overhodet. Stakkars foreldre som endelig har innsett hvor ille dette er.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig Ja, hvor friviliig tror du egentlig det er når det er snakk om å enten være en del av gjengen, eller være ute? ALLE vil være en del av "de kule". Du sier jo selv, de er 15-16 år gamle. De har ikke dømmekraft nok til å forstå at dette er dumt. De VIL være kule, de vil bli sett. Hvorfor har ingen satt ned foten her for lenge lenge siden?? De som "driver" dette er 18-19 år. DE burde vite bedre enn å putte potensielt dødelig mat i kjeften på andre. Den dagen dattra di kommer hjem og har blitt piska og slått, og mulig kan Dø av e-colismitte, så er du nok ikke så slepphendt på det. Det er ikke og har aldri vært "ALLE". Gevjon, som er denne elevforeningen for jenter, har eksister i hvert fall siden moren min gikk der på sekstitallet, og da jeg gikk der på begynnelsen av nittitallet, og det har aldri vært hverken "de kuleste" eller "alle" som har ønsket å være medlem. Og de vet hva som har skjedd før om årene og velger det likevel, ikke at de dermed fortjener e-coli, men du får prøve å sortere fakta her.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Synes dette er helt hull i hodet. Dårlig forsøk på å kopiere sororities og fraternities som er vanlig på UNIVERSITET (ikke high school) i USA. Idioti - og tull og tøys. Jeg roper ikke på politiet her, men foreldrene. HALLO! Pass på hva ungene dere driver med - og presser andre til!
Musemorbr / Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 To av de som sto som ledere for dette er arrestert, etter hva jeg leste et sted. Politiet ga tillatelse til å holde den offentlige delen av opptaksprøven, men med strenge klausuler om både å følge norsk lov og å ikke gjøre noe som kunne virke støtende på publikum. De har i aller høyeste grad brutt de klausulene, kan man si. Dette vil få følger. Gutten som havnet på sykehus sa han klarte opptaket og gledet seg til å være med og gjøre dette mot andre til neste år. Det skjer neppe offentlig i alle fall, om det i det hele tatt skjer.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #11 Skrevet 18. september 2012 To av de som sto som ledere for dette er arrestert, etter hva jeg leste et sted. Politiet ga tillatelse til å holde den offentlige delen av opptaksprøven, men med strenge klausuler om både å følge norsk lov og å ikke gjøre noe som kunne virke støtende på publikum. De har i aller høyeste grad brutt de klausulene, kan man si. Dette vil få følger. Gutten som havnet på sykehus sa han klarte opptaket og gledet seg til å være med og gjøre dette mot andre til neste år. Det skjer neppe offentlig i alle fall, om det i det hele tatt skjer. Så bra at de har blitt arrestert. Jeg ser poenget med de ritualene som tidligere har vært, har lest endel om det nå. Men dette er jo hinsides all fornuft. Og de sier jo selv at de hadde ikke vært med om de visste det var så ille.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig Ja, hvor friviliig tror du egentlig det er når det er snakk om å enten være en del av gjengen, eller være ute? ALLE vil være en del av "de kule". Du sier jo selv, de er 15-16 år gamle. De har ikke dømmekraft nok til å forstå at dette er dumt. De VIL være kule, de vil bli sett. Hvorfor har ingen satt ned foten her for lenge lenge siden?? De som "driver" dette er 18-19 år. DE burde vite bedre enn å putte potensielt dødelig mat i kjeften på andre. Den dagen dattra di kommer hjem og har blitt piska og slått, og mulig kan Dø av e-colismitte, så er du nok ikke så slepphendt på det. Det er ikke og har aldri vært "ALLE". Gevjon, som er denne elevforeningen for jenter, har eksister i hvert fall siden moren min gikk der på sekstitallet, og da jeg gikk der på begynnelsen av nittitallet, og det har aldri vært hverken "de kuleste" eller "alle" som har ønsket å være medlem. Og de vet hva som har skjedd før om årene og velger det likevel, ikke at de dermed fortjener e-coli, men du får prøve å sortere fakta her. Ja, så da er det jo heeeelt greit. Snakkes når dine unger går der og får gjennomgå dette...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #13 Skrevet 18. september 2012 Du vet at de gjør dette frivillig sant? Er tross alt ungdommer på 15-16 år det er snakk om. Hun som ble innlagt sier jo selv i artikkelen du linket til: "Til tross for at hun ble så dårlig at hun ble lagt i stabilt sideleie, ba hun fortsatt om å få være med videre." Så synes ikke synd i de. Greit nok det var voldsomt, men hadde ikke tatt barnet ut av skolen når de gjør det frivillig Ja, hvor friviliig tror du egentlig det er når det er snakk om å enten være en del av gjengen, eller være ute? ALLE vil være en del av "de kule". Du sier jo selv, de er 15-16 år gamle. De har ikke dømmekraft nok til å forstå at dette er dumt. De VIL være kule, de vil bli sett. Hvorfor har ingen satt ned foten her for lenge lenge siden?? De som "driver" dette er 18-19 år. DE burde vite bedre enn å putte potensielt dødelig mat i kjeften på andre. Den dagen dattra di kommer hjem og har blitt piska og slått, og mulig kan Dø av e-colismitte, så er du nok ikke så slepphendt på det. Det er ikke og har aldri vært "ALLE". Gevjon, som er denne elevforeningen for jenter, har eksister i hvert fall siden moren min gikk der på sekstitallet, og da jeg gikk der på begynnelsen av nittitallet, og det har aldri vært hverken "de kuleste" eller "alle" som har ønsket å være medlem. Og de vet hva som har skjedd før om årene og velger det likevel, ikke at de dermed fortjener e-coli, men du får prøve å sortere fakta her. Ja, så da er det jo heeeelt greit. Snakkes når dine unger går der og får gjennomgå dette... Det er jo ikke tvang. Det er ikke sånn at alle førsteklassinger må gjennom dette. Det er en klubb man melder seg inn i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå