Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Med en gang den er ferdig, eller venter du til det er avkjølt og tørt før du åpner?
Babykilo Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Åpner ganske kjapt, da tørker det bedre. Blir den stående, er det bløtt og kaldt når jeg åpner. Varm oppvask fordamper vannet.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Kommer an på hvor fort jeg vil ha den tømt.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Som regel venter jeg. Men det kommer helt an på. Skal vel helst ikke åpne den med engang pga at vanndampen kan gå opp i kjøkkenbenk og hyller.
mammakatten Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg venter med å åpne til det blir kaldt, for den varme dampen kan ødelegge benkeplaten.
hit og dit Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Det har jeg ingen rutine på. åpner noen ganger og lufter, andre ganger åpner jeg for å se om det er rent eller skittent inni der. Noen ganger åpner jeg for å putte inn skittent, for å bli overrasket av at det er rent. I am all over the place
☆☆☆ Skrevet 18. september 2012 #8 Skrevet 18. september 2012 Opnar og luftar. Det følgte med ein film til å ha på undersida av benkeplata med maskina, som beskyttar mot dampen. Grunnen til at eg opnar er at eg har eit håp om at gubben skal sjå at oppvasken er ferdig og lø ut av maskina. Av og til hjelper det...
:o) :o) :o) Skrevet 18. september 2012 #9 Skrevet 18. september 2012 Åpner og lufter, og tømmer den etter et par timer. Synes ikke det blir skikkelig tørt dersom jeg venter med Å Åpne maskinen til den er kald.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #10 Skrevet 18. september 2012 Jeg venter med å åpne til det blir kaldt, for den varme dampen kan ødelegge benkeplaten. Du får en slik bekyttelsesfolie som du kan feste på benkeplaten for å tåle dampen
bIomstre Skrevet 18. september 2012 #11 Skrevet 18. september 2012 Ah, alt man lærer på dib altså! Da skal jeg bli riktig så flink til å åpne for lufting med en gang... Jeg ønsker meg ny benkeplate
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 18. september 2012 #12 Skrevet 18. september 2012 Åpner meden gang, om jeg rekker det før jeg legger meg, setter den pÅ pÅ kvelden.. Synes ikke det blir tørt om det ikke fÅr dampe fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå