Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 deres mann ikke lenger ville ha sex? Altså, ikke i det hele tatt, det er ikke snakk om en gang i måneden eller i året, men at han kom en vakker dag og sa at han ikke lenger har behov for eller ønske om sex. Hva hadde dere gjort? P.S. Problemet gjelder ikke meg.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Da hadde jeg spurt: Hvem er hun??
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Da hadde jeg spurt: Hvem er hun?? Man trenger ikke å være utro for å være aseksuell i sitt eget forhold da...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Da hadde jeg spurt om det var noen grunn, og prøvd å "grave" etter grunnen, evt skaffet oss hjelp som et par. Jeg kjenner mannen min, og vet at han bare ikke plutselig ville blitt aseksuell, da måtte det vært en grunn for det. Jeg kunne fint levd med det, men da måtte jeg ha en grunn.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Da hadde jeg spurt: Hvem er hun?? Man trenger ikke å være utro for å være aseksuell i sitt eget forhold da... Altså, dersom min mann plutselig ikke ville hatt sex med meg lenger, så hadde varsellampene blinket noe voldsomt! Spesielt hvis han hadde vært interessert før:-P Man blir ikke aseksuell sånn over natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå