Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Venter mensen i morra, men har INGEN tegn til at den skal komme. Bruker å få ømme pupper og litt blodtilblandet utflod 2-3 dager før den kommer. Nå? Nada!! Og alle testene er negative!! Jeg er usikker på om jeg ønsker at den skal være positiv, men det hadde vært jævla fint med et svar! Når begynner HCG og stige? Har alltid tatt test 1-2 dager før ikm tidligere, og fått utslag. Nå, ingenting.....
Musemorbr / Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Vent minst en uke med å stresse, og test så eventuelt igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Vent minst en uke med å stresse, og test så eventuelt igjen. Feil svar. Men ok Hehe
Musemorbr / Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Det er så utrolig vanlig med hopp i syklusen, og minst like vanlig med lavt hcg-nivå i starten av en graviditet, så det er vanskelig å si noe annet enn det jeg sa. Desuten er folk her inne veldig mettet på den typen spørsmål, så du får nok ikke så mange svar som du gjerne vil ha. Men jeg håper du om noen dager kan få det svaret du ønsker deg, i form av en ny graviditetstest.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Det er så utrolig vanlig med hopp i syklusen, og minst like vanlig med lavt hcg-nivå i starten av en graviditet, så det er vanskelig å si noe annet enn det jeg sa. Desuten er folk her inne veldig mettet på den typen spørsmål, så du får nok ikke så mange svar som du gjerne vil ha. Men jeg håper du om noen dager kan få det svaret du ønsker deg, i form av en ny graviditetstest. Hehe, jada Vet at folk er drittlei, men etter 8 år her inne tenkte jeg at jeg jaggu kunne fyre løs med et sånt spørsmål jeg og! Skal ta en ny ja,antageligvis hver dag.... Hehe
Musemorbr / Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg forstår deg godt. Jeg er ikke helligere enn at jeg selv lurte nok til å skrive om det, den gang da jeg selv hadde et syklushopp på nesten to uker, og gikk på kobberspiral. Lykke til da.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Jeg forstår deg godt. Jeg er ikke helligere enn at jeg selv lurte nok til å skrive om det, den gang da jeg selv hadde et syklushopp på nesten to uker, og gikk på kobberspiral. Lykke til da. Hehe, merkelig det der. Har irritert meg så mange ganger, og vips så er jeg der selv. Nuvel. Jeg får vel forhåpentligvis svar i morra, da det er den berømte ikm-dagen Takktakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå