Gå til innhold

Gud, jeg blir sprø!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen i morra, men har INGEN tegn til at den skal komme. Bruker å få ømme pupper og litt blodtilblandet utflod 2-3 dager før den kommer. Nå? Nada!! Og alle testene er negative!! Jeg er usikker på om jeg ønsker at den skal være positiv, men det hadde vært jævla fint med et svar! Når begynner HCG og stige? Har alltid tatt test 1-2 dager før ikm tidligere, og fått utslag. Nå, ingenting.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent minst en uke med å stresse, og test så eventuelt igjen. :)

Skrevet
Vent minst en uke med å stresse, og test så eventuelt igjen. :)

 

Feil svar. Men ok :) Hehe

Skrevet

Det er så utrolig vanlig med hopp i syklusen, og minst like vanlig med lavt hcg-nivå i starten av en graviditet, så det er vanskelig å si noe annet enn det jeg sa. Desuten er folk her inne veldig mettet på den typen spørsmål, så du får nok ikke så mange svar som du gjerne vil ha. Men jeg håper du om noen dager kan få det svaret du ønsker deg, i form av en ny graviditetstest. :)

Skrevet
Det er så utrolig vanlig med hopp i syklusen, og minst like vanlig med lavt hcg-nivå i starten av en graviditet, så det er vanskelig å si noe annet enn det jeg sa. Desuten er folk her inne veldig mettet på den typen spørsmål, så du får nok ikke så mange svar som du gjerne vil ha. Men jeg håper du om noen dager kan få det svaret du ønsker deg, i form av en ny graviditetstest. :)

 

Hehe, jada :) Vet at folk er drittlei, men etter 8 år her inne tenkte jeg at jeg jaggu kunne fyre løs med et sånt spørsmål jeg og! :)

Skal ta en ny ja,antageligvis hver dag.... Hehe :)

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Jeg er ikke helligere enn at jeg selv lurte nok til å skrive om det, den gang da jeg selv hadde et syklushopp på nesten to uker, og gikk på kobberspiral. ;)

Lykke til da. :)

Skrevet
Jeg forstår deg godt. Jeg er ikke helligere enn at jeg selv lurte nok til å skrive om det, den gang da jeg selv hadde et syklushopp på nesten to uker, og gikk på kobberspiral. ;) Lykke til da. :)

 

Hehe, merkelig det der. Har irritert meg så mange ganger, og vips så er jeg der selv. Nuvel. Jeg får vel forhåpentligvis svar i morra, da det er den berømte ikm-dagen :) Takktakk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...