Gå til innhold

Fest i mamma og pappas seng!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjØr man når mini på 7 Mnd ikke vil sove mer nå? Og hAr fest i mamma og pappas seng?

Vil ikke sove i det hele tatt! Er vant med å bysses i søvn men det funker okke nå.

Jeg vil sove!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ligger å venter på at han blir trøtt og sovner igjen! Og er så kjedelig som mulig ;)

Skrevet

Jg ville nok gjort det som nevnt over her, sikret ungen mellom oss og forsøkt å gjøre det kjedelig og håpe at poden finner søvnen etterhvert

Skrevet

Avslutt festen! Og få han ut av festlokalet:-) Mamma og pappa sin seng, er mamma og pappa sin. Regner med han har sin egen. Legg han der, og om han vil fortsette festen, så putt propper i ørene, og la han holde på inne hos seg selv. Sovner nok til slutt...

Skrevet

Kanskje på tide med egen seng?? Her ble det bare tull etterhvert med samsovinga, så egen seng og rom var tingen her ;)

Skrevet

Egen seng - minst mulig oppmerksomhet!!

Skrevet

Mannen har noen ganger ligget og holdt rundt minien slik at han ikke klarer å vri unna. Da blir mini kjempesint en liten stund før han roer seg og sovner. Det virker kanskje litt brutalt, men har fungert veldig bra når gutten har vært overtrøtt og klar for dag...

Skrevet

Oh lord, jeg får panikk hvis noen holder meg fast. Stakkar barn. Blir dårlig i magen av å kjenne hvor vondt det må være å bli tviholdt til du sovner. Den perfekte oppskrift på å skape et menneske med klaustrofobi.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her har vi to knep for å skape trøtthet:

Storebror: Stryke fra hårfestet i panna, over øynene og helt til nesetippen, gjenta med hele hånda flatt, så den dekker over øynene, og stryke til gutten er på sitt 3 gjesp, da stryker vi med en finger hele neseryggen ned til nesetipp, til han puster tungt. Gutten sover..

Lillesøster: holder en lett hånd på magen, så hun holder seg rolig, mens vi tegner sirkel i ene håndflata, tar henne ikke lang tidfør hun døser av..

Skrevet

Tja, mannen min har noen ganger gjort det samme. Holdt ham fast, så blir han illsint en liten stund, før han sovner på et blunk. Dette når barnet har vært utrolig overtrøtt og hatt lopper i blodet. Ikke holdt ham hardt fast, ikke i det hele tatt, bare sånn lett holdt armen rundt ham så han ikke kunne stikke av, men fremdeles ha plass å bevege seg på. Syns det er helt greit, er tydelig at barnet ikke blir redd e.l, bare kjempesint fordi ham ikke får herje rundt.

Til HI: Bare ligg der å vær kjedelig. Ikke kjeft, ikke kos, ingenting. Funker alltid hos meg. Svarer når han sier noe til meg, men sier oftest at mamma sover nå for det er natt.

Skrevet

Bi gikk klar beskjed om å ikke la han ligge mellom oss, utenom det var det å gjøre minst mulig vesen av at han var der.

Skrevet

Oh lord, jeg får panikk hvis noen holder meg fast. Stakkar barn. Blir dårlig i magen av å kjenne hvor vondt det må være å bli tviholdt til du sovner. Den perfekte oppskrift på å skape et menneske med klaustrofobi.

Vi nå ikke si han ble tviholdt. Han hadde lenge en tendens til å vekke seg selv med bevegelse akkurat i det han sovnet, så han sovnet fortere hvis han ble båret i meitai, bysset eller holdt rundt. Vi begynte å lure på om han var redd for å sovne...

Skrevet

Vi måtte å bruken en slik sovepose som vi festet til senga siden han sov fryktelig urolig og vekte seg selv. Hadde han funnet roen og sovnet igjen selv hadde jeg så klart ikke brukt den, men ham måtte sove litt han og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...