Gå til innhold

Flere med Katt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en vakker Kattegutt på snart 16 mnd,Lucas er hans navn,han er så snill,utrolig kosete og veldig leken. Men kan jeg beholde han når babyen kommer med tanken på renslighet?:)

Endret av Swan1985
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har katt.. Selvfølgelig kan du beholde katten, men man må jo passe bedre på.. Husk at katter trekkes mot lukten av babyer, og kan finne på å legge seg på ansiktet dems.

Har du innekatt siden du tenker på renslighet?

For meg er det en selvfølge å beholde katten , han er ett ansvar jeg har påtatt meg frivillig, vel viten om at det kanskje kom ett barn til i fremtiden.. Katten min er forresten 2.5 år, hadde moren hans også men hun måtte vi desverre avlive i mai :/

Har hatt katt siden vesla var liten ! :)

Endret av møffins
Skrevet

Vi har to innekatter og det er ikke aktuelt å kvitte seg med dem bare fordi vi skal få en baby -med mindre det blir snakk om allergi. Vi har jo skalffet dem forholdsvis nylig (Den ene er 2 år, andre snart et år). Vi må passe godt på at de ikke legger seg over babyen, noe som kan føre til kvelning. Babyens sovesteder blir "off limits" for kattene fra dag èn.

De skal derimot få utløp for sin nysgjerrighet og lukte på den nyankomne når vi passer på og de vil jo treffes på gulvet når babyen skal være der.

Så lenge du passer på ser jeg ingen grunn til at du skal måtte kvitte deg med pusen.

Skrevet

Eg har en katt, og den skal eg fortsette og ha :) :) kaster den ikkje på dør om de kjeme en beby i hus :) den er jo bebyen min den og :P

Skrevet

Har to katter. kunne ikke engang vurdert å gi dem fra meg pga at vi skal få en baby.

Skrevet

Tusen takk for alle svar,blir nok Uaktuelt og avlivet han,jeg er utrolig glad i han,men hvis ungen ikke tåler,så gir jeg den bort til noen snille mennesker som jeg kjenner og vet at han får det godt hos. Nei han er mye ute,bortsett fra når det regner så klart :). Uff det var trist og lese om pusen som ble avlivet,godt lille pusen lever da

Skrevet

Har 2 vakre innekatter. Å de skal bli når babyen kommer:) ser ikke på det som noe problem. Jeg tenker at barnet er veldig heldig som får vokse opp med hunder og katter å lære seg respekt for dyr:)

Skrevet

Ja det er jo det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...