Vicky Pollard sin datter Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg har lissom endel probs with my mummy, shit asså vet ikke hvor jeg skal begynne lissom. Hun har litt probs with her personlighet, skifter sånn frem og tilbake og legen sier hun skal ta de tablettene hver 3.tine, men tror du hun gjør det?? NEI, og da går det utover meg. For da gidder hun ikke å passe alle ungene mine. Er da lissom ikke mitt problem at jeg fikk 3 barn før jeg fylte 18, ( er nettopp blir 18 lissom) så jeg vil jo leve livet å feste with my bitches.. Hvordan skal jeg få lurt i hun tablettene? Tenkte å knuse de oppi drinken hennes som hun btw drikker hele dagen.. Sukk asså...
2 hjertegull :) Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Det er ikke så veldig morsomt lengere..b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Alle har problemer med din mor, for din mor er ei HORE!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Hey you, what you doin' on our patch, you total bunch of mingin' dog bitches!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå