LittLykkelig Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Enten så er jeg premenstruell eller så klikker det for meg! Ble plutselig dritsur og trenger å ventilere! - forbanna ipad som ikke kan hoppe en linje ned! - dustejobben min der jeg tjener altfor lite i forhold til innsats og utdanning! Har lyst til å slenge oppsigelsen min i bordet med et klask. - teite samboer som slenger skittenklær overalt! Har lyst til å slå han i huet med stekepanna! - dumme leilighet som er altfor liten og aldri holdes ryddig! - stygge håret mitt som er fælt for tida, har lyst til å bare klippe det av med kjøkkensaksa! - stygge magen min som bare strutter ut selv om den ikke har noe som helst å være stolt over! (ikke gravid selv om det ser sånn ut..) ARG! Blæh! *SUR* noen andre?
Gjest sug lut Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Ikke sur sjøl, men heier på deg
LittLykkelig Skrevet 17. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2012 Takk, det hjalp faktisk litt *tvinge ut en smiley* ........... Fan åsså, husarbeid gjør meg mest gal. Ikke rart at kvinner var hjemmeværende før. Et slit å være husmor og i 100 % jobb samtidig med en dorsk og makelig mann som sitter godt planta i godstolen og knapt rikker ræva si ut av den før man maser en million ganger. Kjære Gud, gi meg en hushjelp!
LittLykkelig Skrevet 17. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2012 ....eller gjør sånn at mannen min får støv på hjernen OG et energinivå på høyde med en duracellkanin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå