Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Vi vurderer en tur til varmere strøk og har snust litt på dette hotellet. Barna er fire mndr og to år. Hvordan er hotellet, maten osv ... ?
GlemMegEi Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 vi har akkurat vært på side west beach og der var det knall:-) stesøstra mi var på east beach og de var kjempefornøyd,det lå visst litt øde til,så avhengig av taxi om dere skal ut å titte litt.men hotellet og maten var knallbra:-)
Mamma til to guttegull Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Dette lurer jeg på også ... Noen flere med erfaring?
agent007 Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Hotellet er ganske nytt og kjempefint og mange skryter av det. Jeg har selv ikke vært der. I forhold til sentrum så ligger hotellet et stykke fra det, men det er mange koselige restauranter rundt omkring der som er mye rimeligere enn inne i selve sentrum. Jeg syns personlig at det er veldig masete i sentrum. Ellers ligger hotellet rett ved stranden og verdens beste strandrestaurant som heter Apollo Beach med knallservice og kjempegod mat. Var der i 4 uker i sommer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå