Gå til innhold

Søke ny jobb med fire uker til termin

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Har jeg NOEN sjans til å få den?

Jeg vet at de ikke har "lov" til å utelukke meg pga graviditeten, men jeg skjønner jo også at det er ganske upraktisk å ansette en som ikke kan starte i jobben på 7-8 mnd.

Er det noen som har fått jobb på tross av graviditet og permisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får den iallefall ikke om du lar være å søke! Helt umulig å forutsi hvordan det vil gå, og som du nevner har de ikke lov å utlukke deg. Jeg tror derimot at dette kan skje dersom de ikke har noen måte å dekke opp disse månedene på (om de er avhengige av at stllingen er besatt). Men søk og se hva som skjer!!!

Lykke til :)

Skrevet

Graviditet og permisjon er jo veldig ryddig fravær. Du kommer tilbake på en gitt dato, liksom.

Verre med feks ryggproblemer eller migrene, hvor man kan få jevnt og noen ganger langvarig fravær.

Skrevet

Verdt et forsøk :)

Skrevet

Lite sannsynlig at du får den, men det er verdt et forsøk. Hvis du får den vet du at faktisk veldig gjerne ville ha nettopp deg. Lykke til.

Skrevet

Vi har ansatt folk i den situasjonen, hvis alt annet stemmer og det er deg de vil ha venter de gjerne. Trå til!

Skrevet

Jeg fikk min nåværende jobb da jeg var ca 3 mnd på vei. De visste også at det var et risikosvangerskap, og at jeg ikke fikk lov til å jobbe mer enn til uke 20.

Men som sjefen min sa; du skal være her i mange år, så disse mnd spiller ingen rolle fra eller til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...