Gå til innhold

Tror huseieren har et godt øye til meg... *huff*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en liten leilighet jeg mannen og sønnen. Det er jeg som hele veien har hatt kontakt med ham, da det var jeg som "fant leiligheten" da vi flyttet. Ikke så ofte vi har kontakt da leiligheten er i et annet område enn der han bor.

De gangene han har vært innom f.eks for å skjekke noe som måtte fikses har han alltid vært veeeldig hyggelig. Får alltid en ekstra lang klem og et lurt smil når vi snakker. En gang kommenterte han bryllupsbildet vårt. Det var tydelig han syntes jeg var pen på det bildet.

Av en eller annen grunn har han blitt lagt til på facebook. jeg har ikke lagt ham til, men han var nå der plutelig. Har ikke helt hatt "hjerte" til å slette ham, da jeg ikke vil han skal merke det, men synes det blir litt nært.

For en tid siden hadde jeg lagt ut bilde av meg med ny frisyre. Hadde akkurat klippet meg fra langt til ganske så kort. Fikk nå en privat meldig på facebook at det var et stilig profilbilde??? Høflig svarte jeg takk for det tilbake. Så kommenterer han noe jeg har skrevet på facebook om at jeg hadde ferie, og at jeg måtte kose meg. med avslutningshilsen: Nuss og klem ;).

Dette er en mann på over 50, og jeg er 25. Merker at jeg synes dette er litt ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor klemmer du huseieren? Huff, dette var kvalmt, og har allerede gått for langt. Hva sier mannen din til dette da?

Skrevet

Uff.. Kjenner til den der :( Hadde det på samme måte med en kollega som HELDIGVIS sluttet. Utrolig ubehagelig.. Hadde dødd om det var huseieren :P

Skrevet
Hvorfor klemmer du huseieren? Huff, dette var kvalmt, og har allerede gått for langt. Hva sier mannen din til dette da?

Han klemmer meg og jeg får meg ikke til å "avvise" ham. Først tenkte jeg ikke noe over dette da vi ikke sees så ofte og han virker til å være en "klemmer". (Det er jo forsåvidt jeg også i en vis grad) Men når jeg får private meldiger på facebook så blir det litt merkelig.. Mulig det bare er hans måte å være på da. Tenkte ikke så mye på dette før i kveld da jeg fikk meldig, og kjente da dette ble ubehagelig..

HI

Skrevet

Mannen vet ikke om meldingene enda, da han er på jobb. Klemmingen har jeg egentlig aldri nevnt da jeg ikke tenkte så mye på dette før. Er litt usikker på om jeg har lyst å nevne dette for ham da han er litt veeel mistenksom til tider. Ikke ovenfor meg men andre. ønsker ikke å lage "drama" av noe som egentlig kanskje er helt uskyldig væremåte...

Nå ser jeg ikke denne mannen mer enn 2-3 ganger per halvår da så det er jo ikke akkurat mye.

HI

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Håper ikke huseierne har montert kamera bak speilet på badet ;)

Huff neida! Men dette hørtes jo litt spesielt ut og jeg kan godt skjønne du syns det er ubehagelig.

Du får skrive en oppdatering på facebook der du tydelig uttrykker din kjærlighet og takknemlighet for å ha en så flott mann som du har og som du eeeelllsker over alt på jord! Så får man håpe at huseieren ser at slaget er tapt ;)

PS: Ikke klem han neste gang, ta et skritt tilbake.

Skrevet

lag en egen gruppe for venner man har på fb, og lag den sånn at de bare kan se enkelte ting. det har jeg gjort med noen av mine venner som jeg ikke føler for at skal se alt :) f.eks, yngre søskenbarn som ikke skal få absolutt alt trykt opp i trynet av festbilder og hva andre skriver :)

Skrevet

Jeg hadde en huseier som bare jeg hadde kontakt med, da elste var liten. Han viste jo at jeg hadde samboer også.

Men vi dro fordelene ved at han var overhyggelig. Hver gang jeg ringte for å høre om noe kunne fikses eller om jeg kunne kjøpe noe utstyr å trekke fra leiebeløpet så fikk det bra. Alltid et ja :-)

Han inviterte meg på fest også men jeg hadde alltid en unnskyldning på lur. Men da var jeg 23 og han nyutdannet politi i slutten av 20 åra, så var ikke så ekkelt. I tillegg var han kjekk.

Tror du må sette grenser og nevne mannen din hver gang dere prater gjerne flere gang i løpet av samtalen. Funker det, det er Min måte å få menn som blir innpåslitne til å skjønne at det ikke er håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...