Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Funker det? Kanskje best å fryse dem uten glasur/ frosting eller? Erfaringer mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Du kan fryse cakepops, men syns ikke det egner seg for cupkakes. De blir bare tørre
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Begge deler går fint an å fryse. Jeg synest ikke cupcakes blir noe særlig tørr ved frysing, men kommer sikkert an på hvilken deig man bruker.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Hva er cakepop? Dette er cake pops http://www.lovefromtheoven.com/2011/03/24/cupcake-pops-using-my-little-cupcake-cake-pop-mold/
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Men fryser dere med frosting og glasur? Tenker at uten topping burde det vel gå bra? HI
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 uten topping går det supert! Det går også fint med kun melisglasur, men smørkremer blir litt kjipe om de er fryst og tint igjen. Tørre blir de heller ikke. Men det blir de i kjøleskap, det blir alt bakverk bortsett fra makroner og bløtkaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå