lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg og bf gikk ifra hverandre for noen mnd siden, og skal gjennom en rettsak før året er omme. Han har kun dagsamvær, men har gått til sak mot meg for å få 100%. Datteren vår er veeeeeeldig glad i dyr, og for en stund siden fortalte han på facebook at han skulle å se på hund. Ikke vet jeg om han har denne hunden, men idag har han vært og hentet en kattunge. Jeg kjenner jeg bare blir så oppgitt av hvordan han holder på.. greit nok at det sikkert er veldig kjekt for datteren vår å ha katt, men det er liksom tanken bak det hele som gjør at jeg reagerer. Jeg kjenner han og vet at han kun gjør dette for å prøve å kjøpe henne, og at han kommer til å fortsette sånn resten av livet hennes, i håp om at hun skal bo hos han. Forstå meg rett, hyggelig for henne så lenge hun ikke forstår baktanken med det, og hun er ennå bare 17 mnd. Men jeg syns bare det er litt teit at han tror at hun nok vil være hos han fordi han har dyr eller de og de lekene... Dagens utblåsning fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå