Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Har datea en i en uke nå,vært med hverandre annenhver dag.. (han bor en time unna) . Og skulle komt idag.. Men jobben kom i veien, sier han. Helt iorden det. Tok den for god fisk jeg.. Så sier han at han kan på onsdag. Men at det va mye stress denne uka med jobb og div, så han skulle iallefall prøøøøve å komme da..Helga passa ikke.. for da fikk han besøk -.- Igjen, så stillte jeg meg godtroene og sa ok til det:) Men, han er en typsik, ok - meldingstype.. sier toppen 3 ord i en melding liksom.. og får ikke komt meg så innpå han på den måten... Føler på meg at han kanskje ikke vil, men jeg klarer ikke tyde mannfolk...noen som har vært borti lignene? er han intr??
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Niks, han er ikke interessert, dessverre hvis han var interessert så hadde du visst det helt sikkert.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Får heller ikke følelsen av at han er så interessert.
SmellyCat Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 He's just not that into you. Sorry.
Miss Honey Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Du finner det fort ut om du ikke tar kontakt på en uke eller to. Umulig for oss å vite. Men en ting er HELT sikkert. Er han interessert, så tar han kontakt etter hvert. Bare ikke skrem han vekk med å mase alt for mye så hold ut og ikke meld mer i det hele tatt!
Tigerpote Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 ...enig med SmellyCat, meeen om han ikke er interessert nå så kan han bli det! Play hard to get Funker det.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 (endret) Trenger da ikke bety at han ikke er interessert. Slik var mannen min også. Kort på mld og umulig å forstå seg på. Etter en stund viste det seg at han var veldig interessert. Ikke før etter vi ble sammen kom det for en dag at han var oppetter ørene forelska og rett og slett ikke visste hvordan han skulle oppføre seg. Ville ikke virke desperat + at han aldri har vært noen sms type. Jeg tok det at han reiste så tidlig hjem om kvelden da vi fortsatt var venner som et hint om at han ikke ville noe mer. Men det var ikke det gitt her var det han som spilte "hard to get" litt sånn ubesvisst. Ikke alle menn er like. Se det an du.. Men prøv å holde litt avstand og ikke pepre han med mld. Så ser du fort hvor han står Endret 17. september 2012 av HeltLykkelig ♥♥ Live+spire
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 mtp at han ikke skriver så mye i meldinger, så sender jeg ikke så mangen meldinger.. men skal la være noen dager, å se om han ta inisjativ:) HI
humlesurr Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Hadde ikke holdt pusten for han tror jeg. Er han nok interessert så setter han av tid ;-) Jeg mener, hvem har ikke gladelig byttet bort søvn mot klining eller hviskende, nattlige telefonsamtaler i forelskelsens rus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå