Gå til innhold

Kan det være...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei og i dag har jeg hatt en slitsom dag på jobben med mye stress og en del løft.

 

Nå i kveld har jeg masse mensensmerter nederst i magen...

 

Kan det være begynnelsen på en sa?

 

 

Er så himla nervøs... :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg har hatt mye menssmerter i alle mine svangerskap. Jordmor forklarte det med at det er sener som strekker seg og at det rett og slett er pga at det blir trangere om plassen der inne.

 

Altså ikke farlig :) men du bør nok ta litt hensyn til deg selv og passe på å hvile deg.

 

Lykke til.

Skrevet

Det kan, men det kan like gjerne være livmoren som utvider seg. Jeg har hatt mye murringer med alle mine, og spesielt med nr 3 var det ille. Da blødde jeg frisk blod og hadde så vondt i magen at jeg ikke klarte å stå på bena, men det gikk bra. Den gangen jeg hadde en SA var det faktisk ikke så vondt...

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar:)

 

Jeg har kjent litt på forskjellige symptomer, men har ikke hatt menssmerter før i dag, så blir jo veldig redd for at noe er i ferd med å gå galt:/

 

*Krysser fingrene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...