Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg er 6 uker på vei og i dag har jeg hatt en slitsom dag på jobben med mye stress og en del løft. Nå i kveld har jeg masse mensensmerter nederst i magen... Kan det være begynnelsen på en sa? Er så himla nervøs...
Gjest Heartbroken Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Jeg har hatt mye menssmerter i alle mine svangerskap. Jordmor forklarte det med at det er sener som strekker seg og at det rett og slett er pga at det blir trangere om plassen der inne. Altså ikke farlig men du bør nok ta litt hensyn til deg selv og passe på å hvile deg. Lykke til.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Det kan, men det kan like gjerne være livmoren som utvider seg. Jeg har hatt mye murringer med alle mine, og spesielt med nr 3 var det ille. Da blødde jeg frisk blod og hadde så vondt i magen at jeg ikke klarte å stå på bena, men det gikk bra. Den gangen jeg hadde en SA var det faktisk ikke så vondt...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Tusen takk for beroligende svar:) Jeg har kjent litt på forskjellige symptomer, men har ikke hatt menssmerter før i dag, så blir jo veldig redd for at noe er i ferd med å gå galt:/ *Krysser fingrene*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå