Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Har time denne uken, og det er egentlig ganske skummelt. Samtidig er jeg superspent på om jeg får det dekket. Tror jeg er innenfor kriteriene, mtp heng og plager. BMI og fasong ellers er ok, det er bare den doble magen som ødelegger livet mitt. Noen som har erfaring å dele mtp bukplastikk ?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Jeg har tatt full bukplastikk, men betalte selv siden jeg ikke fulgte kriteriene for å få det dekt. De mest anvendte pengene jeg noen gang har brukt og har ikke angret en dag! Har du sjekket ut denne siden. Her er det mye tips og råd å hente: http://www.bukplastikk.com/ Pass på å få se før og etter bilder med kirurgen. Ikke alle som er like flink. Be om å få arret heeelt ned så du er sikker på det dekkes av trusen senere. Og sjekk ut hvordan navlene kirurgen lager ser ut. Det er ikkepent når den blir seendes ut som en 5 krone. Og det vil da vise godt at magen er operert! Lykke til, er spendt på dine vegne
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Takk for det ! Det er Fana Medisinske jeg skal til, og de har visst et godt rykte. Hva var det som gjorde du ikke fikk dekket det ? For lite heng eller ? Jeg har 7 cm heng, og har vært plaget med sopp og kløe. Selvtilliten er på bånn, og selv om jeg tar av så henger den magen der - kanskje enda mer.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Takk for det ! Det er Fana Medisinske jeg skal til, og de har visst et godt rykte. Hva var det som gjorde du ikke fikk dekket det ? For lite heng eller ? Jeg har 7 cm heng, og har vært plaget med sopp og kløe. Selvtilliten er på bånn, og selv om jeg tar av så henger den magen der - kanskje enda mer. Hei, jeg har ikke tatt akkurat slik operasjon men en annen plastisk operasjon der jeg betalte selv. Jeg fryder meg på dine vegne og kjenner litt på den følelsen du har for tiden! Det var fantastisk å kunne gjøre det man hadde grått modige tårer for mang en natt. Og for en lykke det var etterpå! Smerter? Pytt, gledessmerter! Min erfaring sier at du er en god kandidat, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Jeg hadde ikke noe sopp eller kløe, bare ei gedigen dissevom som så ut som den tilhørte en helt annen. Legen var helt enig i at den var svær, men siden jeg ikke hadde medisinske plager så fikk jeg nei og punget ut selv. Tok bort 2,5 kg hud og fettsugde 0,5kg. Ser på før og etterbilder og jeg ser ikke ut som samme mennesket. #2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå