Gå til innhold

Termin vinter 2013


visl90

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Erfaringsmessig tar det gjerne litt tid å få på plass treff, og folk har vel gjerne litt tett program utover høsten.

Tenkte derfor å høre om det var noen med termin i vinter som kunne tenke seg å treffes utover?

Her er det termin 3. februar - bor på løkka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er åpen for de fleste treff i Oslo rundt mars 2013! Men ser jo etter noen med liknende profil som meg da..."førstegangsmor og 38 år". Liksom. :-) Uansett, alltid hyggelig å treffe en sjelden gang, vi som har felles utfordringer/interesser. Har termin helt mot slutten av februar...og blir det keisersnitt så kan en ikke gå ut før etter 6 uker har jeg hørt, men vet ikke om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei hei jenter. Jeg er 31 år og bor på Bjerke. Ønsker også gjerne å være med på treff.. har termin 13 februar :) Kan også mØtes fØr termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg blir gjerne med på treff. Er 29 år, bor i Oslo, termin 20. Februar:) hadde vært kjempekoselig å få til treff før termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig :) Det er litt travelt fram til jul og tiden går så fort, men hva med 6 eller 7 desember på ettermiddagen?? Er ellers åpen for andre alternativer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott :) Da er vi foreløbig 3 stykk som kan da den 6 desember :) Blir hyggelig. Vi kan komme næremere tilbake til når og hvor :)

 

Noen flere som vil treffes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempefint om vi kunne flyttet det til uke 50 :) jeg kan tirsdag, onsdag og tirsdag (11. 12. 13.desember). Veldig koselig å få møte andre med mager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som flest kan uke 50! på kveldene er den uken litt full for meg med svangerskapskurs osv. men si i fra når det blir, så er det jo mulig jeg rekker å bli med på litt av møtet:) ser ut som jeg kun jobber en dag den uken, så på dagen går også for min del..men de fleste jobber vel sikkert dagtid? får jeg ikke blitt med denne gangen, kan vi jo kanskje møtes flere ganger?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er med på onsdag 12. des kl. 18. Har dere forslag til møtested? Hva med united bakeries på Paleet / Nationaltheateret? Hvis dere vil spise, så kan vi heller prøve Tasty Thai i Sannergata (rett ved Ringen kino). Rimelig og sunn mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...