Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg klager aldri over avsnitt, men mangelen på sådan. Jeg leser mye bøker, i snitt 40-50 i året.Ser virkelig ikke sammenhengen mellom overskrift og spørsmål? Endret 17. september 2012 av Alva♂♂♂♀
Gjest ronja røverdatter Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Ja. Og spørsmålet var?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Det er da vitterlig avsnitt i bøker.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Dersom du hadde lest bøker selv, så hadde du visst at der er mange avsnitt pr side, HI Her må man lage mellomrom(altså ledig linje mellom hvert avsnitt) for å være sikker på å få til avsnitt, siden teksten du skriver ofte kommer ut slik den havner og ikke helt slik du selv mener og vil. Her kan du ikke lage avsnitt slik det er i bøker. Men dette burde du visst. Dette her er ikke en bok. Har du lest de innleggene som har dårlig rettskriving/SMS-språk, og som går i ett over mer enn 20 linjer her inne? Les dem, så kan vi heller diskutere avsnittsbehovet Og heller ikke jeg ser helt sammenhengen mellom overskriften din, og selve innlegget. Slik Alva skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå