Gå til innhold

Kjønnsvorter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for en stund siden møtt en fantastisk mann, og nå har vi datet i tre uker. Han fortalte i helga at han har kjønnsvorter, så jeg har nå googlet litt frem og tilbake uten å egentlig bli særlig klok på akkurat dette. Kan noen her fortelle meg litt om det? Er det sånn at når man har hatt et utbrudd, så får man det aldri igjen, og er smittefri? Eller har man viruset i kroppen "for bestandig"? Kan jeg regne med å bli smittet dersom vi har sex uten kondom, selv om han ikke har noen vorter nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine erfaringer er at hos menn sees de ikke så godt. og eneste måten å ikke bli smittet er å bruke kondom. kjønnsvorter er noe du kommer til å bære med deg resten av livet.

da jeg vart smittet så fikk jeg mange og store utvendige vorter. tilogmed i kjønshårene på skambenet. ingen middel hjalp på å drepe de. eneste måten var å bli lagt i narkose å fjernest med laser og kjærest vekk. dette var faktisk under en graviditet fordi vortene hindret vaginal fødsel. også får en jo mere utbrudd under en graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...