Gå til innhold

Ultralydresultater


Juli2010&April 2013

Anbefalte innlegg

Ul i går, 11+4 etter menstermin. Bittelillegullet var 55mm og veldig livlig;) Ble satt frem tre dager, så er gått inn i andre trimester nå!

 

178 slag i min, gutten min hadde 154 i samme uka, så lurer på om det kan være en jente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på ordinær UL 5.nov. Bare 4 uker til :) :)

Har allerede vært på tidlig UL og sett sprellende foster, fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ordinær UL 5.nov. Bare 4 uker til :) :)

Har allerede vært på tidlig UL og sett sprellende foster, fantastisk!

Da skal vi samme dagen :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidleg UL i veke 9 som viste tvillingar <3

Skal tilbake no 15 okt for å sjå på dei.

Og det er som dei seier; Dobbel Glede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går fikk jeg brev med time til ordinær ultralyd :-) Fikk time 14. november - 4 uker til :-) Fikk akkurat den uka jeg forventet å få time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vert på ordinær ul idag. Veldig morro å se kreket vårt sprelle rundt inni meg. Mannen var helt vill.

Hun var ikke fornøyd med nyrebekkenmålene så hun ville ta en ny kontroll på dette i januar. Men det var visst ikke noe å bekymre seg for. Noen som vet hva dette betyr? Hun sa at isåfall ville ungen få oppfølging etter fødsel, men for hva forsto jeg ikke helt.

Dataen var nede så hun fikk ikke lagt inn målene som ble tatt, men kunne vere ganske enig i 22 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vert på ordinær ul idag. Veldig morro å se kreket vårt sprelle rundt inni meg. Mannen var helt vill.

Hun var ikke fornøyd med nyrebekkenmålene så hun ville ta en ny kontroll på dette i januar. Men det var visst ikke noe å bekymre seg for. Noen som vet hva dette betyr? Hun sa at isåfall ville ungen få oppfølging etter fødsel, men for hva forsto jeg ikke helt.

Dataen var nede så hun fikk ikke lagt inn målene som ble tatt, men kunne vere ganske enig i 22 april.

Var det nyrebekkenet utvidet?

http://www.lommelegen.no/legesvar/utvidet-nyrebekken-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert på ordinær ul idag. Veldig morro å se kreket vårt sprelle rundt inni meg. Mannen var helt vill.

Hun var ikke fornøyd med nyrebekkenmålene så hun ville ta en ny kontroll på dette i januar. Men det var visst ikke noe å bekymre seg for. Noen som vet hva dette betyr? Hun sa at isåfall ville ungen få oppfølging etter fødsel, men for hva forsto jeg ikke helt.

Dataen var nede så hun fikk ikke lagt inn målene som ble tatt, men kunne vere ganske enig i 22 april.

Var det nyrebekkenet utvidet?

http://www.lommelegen.no/legesvar/utvidet-nyrebekken-0

 

Ja det vart det. Takk for link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på ordinær ul for noen dager siden og fikk vite at babyen har tarmbrokk og må opperere rett etter fødselen.. :( Ellers såg heldigvis alt kjempebra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laluuna - det var ikke en hyggelig beskjed å få. Men det er godt at de ser det nå, slik at alt kan være forberedt når den lille er født. Får du føde på vanlig vis, eller må du ta keisersnitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er kanskje sant det, men føler det er lang tid å gå å bekymre seg også.. Mest sansynlig får jeg føde vanlig, men må til Bergen å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er kanskje sant det, men føler det er lang tid å gå å bekymre seg også.. Mest sansynlig får jeg føde vanlig, men må til Bergen å gjøre det..

Har bare lyst å sende en liten {{{klem}}} til deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er kanskje sant det, men føler det er lang tid å gå å bekymre seg også.. Mest sansynlig får jeg føde vanlig, men må til Bergen å gjøre det..

Har bare lyst å sende en liten {{{klem}}} til deg.

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Var på ny ul nå denne uka pga utvidet nyrebekken uke 19. Er nå i uke 26 og nyrebekkenet så fint ut. Det var jo en herlig følelse. Pluss at jeg fikk titta litt på spellemannen min inni der.

Hun tok nye mål og sa han var litt liten. Lå i 25 percentilen. 940 gram målte hun han til. Vi har bestill oss 3D ul privat for å få noen fine bilder, og da kan vi vel be om en måling der også.

Fikk beskjed om at dersom sf mål flater ut måtte jeg få ny henvisning for å følge opp veksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...