Gå til innhold

Ultralydresultater

Anbefalte innlegg

Ul i går, 11+4 etter menstermin. Bittelillegullet var 55mm og veldig livlig;) Ble satt frem tre dager, så er gått inn i andre trimester nå!

178 slag i min, gutten min hadde 154 i samme uka, så lurer på om det kan være en jente;)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vert på ordinær ul idag. Veldig morro å se kreket vårt sprelle rundt inni meg. Mannen var helt vill.

Hun var ikke fornøyd med nyrebekkenmålene så hun ville ta en ny kontroll på dette i januar. Men det var visst ikke noe å bekymre seg for. Noen som vet hva dette betyr? Hun sa at isåfall ville ungen få oppfølging etter fødsel, men for hva forsto jeg ikke helt.

Dataen var nede så hun fikk ikke lagt inn målene som ble tatt, men kunne vere ganske enig i 22 april.

Annonse

Vert på ordinær ul idag. Veldig morro å se kreket vårt sprelle rundt inni meg. Mannen var helt vill.

Hun var ikke fornøyd med nyrebekkenmålene så hun ville ta en ny kontroll på dette i januar. Men det var visst ikke noe å bekymre seg for. Noen som vet hva dette betyr? Hun sa at isåfall ville ungen få oppfølging etter fødsel, men for hva forsto jeg ikke helt.

Dataen var nede så hun fikk ikke lagt inn målene som ble tatt, men kunne vere ganske enig i 22 april.

Var det nyrebekkenet utvidet?

http://www.lommelegen.no/legesvar/utvidet-nyrebekken-0

Var det nyrebekkenet utvidet?

http://www.lommelegen.no/legesvar/utvidet-nyrebekken-0

Ja det vart det. Takk for link.

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Var på ny ul nå denne uka pga utvidet nyrebekken uke 19. Er nå i uke 26 og nyrebekkenet så fint ut. Det var jo en herlig følelse. Pluss at jeg fikk titta litt på spellemannen min inni der.

Hun tok nye mål og sa han var litt liten. Lå i 25 percentilen. 940 gram målte hun han til. Vi har bestill oss 3D ul privat for å få noen fine bilder, og da kan vi vel be om en måling der også.

Fikk beskjed om at dersom sf mål flater ut måtte jeg få ny henvisning for å følge opp veksten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...