Gå til innhold

Vinterdressen til Kappahl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt den, var dere fornøyde? Jeg slo til og kjøpte den i dag til jenta mi på snart 5 år. Hun har hatt mange forskjellige dresser tidligere, men etterhvert som hun har blitt en ordentlig aktiv rabagast har vi droppet å kjøpe reima for den sleit hun hull i på 1-2-3! Også Mikk-line dressen fikk et veldgi kort liv. Prøvd T2H, solid, men synes den var tung og stiv. I fjor hadde hun Friends dressen den var (nesten) solid nok for henne. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Polarn og Pyret sin vinterdress i år da jeg har hørt at den er både solid og god, men så hadde de ikke hennes str inne. På veien ut fant vi dressen hos Kappahl og da kom jeg på at jeg mener å huske at den gjorde det glimrende i tester i fjor. Den kjentes lett og behagelig ut, satt som støpt på jenta og virker solid i baken og knærne.

Så nå er jeg spent på å høre fra dere som har hatt denne dressen til barna deres, hvordan er den eeeegentlig?. Har jeg gjort et godt kjøp? Fikk forresten 25% på den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte den for første gang til jentungen ifjor. Hun elsket den og passformen var super.

Iår bruker hun samme dressen nok en sesong da det ikke er mulig å se at den er brukt i det heletatt. Altså, den er helt superduper.

Så iår har lillebror fått maken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...