Gå til innhold

Sex i svangerskap

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva som er ekkelt? Det er et menneske i magen... Har aldri likt tanken på trekant. Her var det null sex fra positiv test til ammingen var ferdig etter litt over ett år. Mannen synes heldigvis det samme som meg.
Trekant? Så mannfolket dit klare da å trenge gjennom fosterhinne og inn i fosteret også? For du vet, for å ha trekant, må alle 3 være aktive i handlingen, altså ha sex med hverandre. Man kommer ikke i nærheten av fosteret i magen når manhar sex engang.. Tror du bør lære deg basisen inne det å være gravid, og hvordan kroppen funker... hehe
Ehh.... Er du dum? Vi liker ikke å ha sex i svangerskapet fordi det er en baby i magen. Har du problemer med det? Og hvor har jeg skrevet at mannen klarer å trenge gjennom fosterhinnen? Om vi vil gå to år uten sex, hva så? Det er noe vi er enige om. Så lenge jeg er gravid og ammer, tilhører kroppen min en baby. Mannen er helt enig og vi har det helt fint med den avgjørelsen.
Sier bare at du ikke vet hva trekant betyr innen den sexuelle verdenen jeg ;) Sier ikke at jeg har et problem med at dere klarer dere 2 år uten sex heller.. Jeg bare påpeket en feil fra din side.
En feil fra min side? Hvis mannen min og jeg føler at det er "trekant" å ha sex med en sparkende baby i magen, så er vel det opp til oss? For oss er det da tre personer involvert i sexen, og det ønsker vi ikke. Da velger vi å avstå fra sex i den perioden.

Men det er jo ikke trekant ifølge hvilke betydning trekant er i slik setting, var DET jeg mente, jeg påstår da ikke at dere gjør feil i å ikke ville ha sex når du er gravid/ammer... For all del, det høres ut som om dere har det kjempe fint, dere har samme følelse for det med sex. Jeg mener bare at det blir feil å kalle det å ha trekant når man er gravid å har sex. for fosteret er ikke aktiv i sexen, derfor blir det heller ikke trekant.

Kan derimot si meg enig i at det kan føles som om det er en tredjepart i bildet, men det er ikke det samme somtrekant. Var det jeg mente..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva som er ekkelt? Det er et menneske i magen... Har aldri likt tanken på trekant. Her var det null sex fra positiv test til ammingen var ferdig etter litt over ett år. Mannen synes heldigvis det samme som meg.
Trekant? Så mannfolket dit klare da å trenge gjennom fosterhinne og inn i fosteret også? For du vet, for å ha trekant, må alle 3 være aktive i handlingen, altså ha sex med hverandre. Man kommer ikke i nærheten av fosteret i magen når manhar sex engang.. Tror du bør lære deg basisen inne det å være gravid, og hvordan kroppen funker... hehe
Ehh.... Er du dum? Vi liker ikke å ha sex i svangerskapet fordi det er en baby i magen. Har du problemer med det? Og hvor har jeg skrevet at mannen klarer å trenge gjennom fosterhinnen? Om vi vil gå to år uten sex, hva så? Det er noe vi er enige om. Så lenge jeg er gravid og ammer, tilhører kroppen min en baby. Mannen er helt enig og vi har det helt fint med den avgjørelsen.
Sier bare at du ikke vet hva trekant betyr innen den sexuelle verdenen jeg ;) Sier ikke at jeg har et problem med at dere klarer dere 2 år uten sex heller.. Jeg bare påpeket en feil fra din side.
En feil fra min side? Hvis mannen min og jeg føler at det er "trekant" å ha sex med en sparkende baby i magen, så er vel det opp til oss? For oss er det da tre personer involvert i sexen, og det ønsker vi ikke. Da velger vi å avstå fra sex i den perioden.
Men det er jo ikke trekant ifølge hvilke betydning trekant er i slik setting, var DET jeg mente, jeg påstår da ikke at dere gjør feil i å ikke ville ha sex når du er gravid/ammer... For all del, det høres ut som om dere har det kjempe fint, dere har samme følelse for det med sex. Jeg mener bare at det blir feil å kalle det å ha trekant når man er gravid å har sex. for fosteret er ikke aktiv i sexen, derfor blir det heller ikke trekant. Kan derimot si meg enig i at det kan føles som om det er en tredjepart i bildet, men det er ikke det samme somtrekant. Var det jeg mente..

å, ti stille, frøken jeg-har alltid-rett-uansett! La hun og mannen være i fred med sin avgjørelse. Jeg tror de har det kjempefint. Et trygt og godt forhold basert på tillit og kommunikasjon. Jeg er faktisk enig med henne om at det er en trekant med en baby i magen. Og hva betyr det for deg om noen føler det slik?

Skrevet
å, ti stille, frøken jeg-har alltid-rett-uansett! La hun og mannen være i fred med sin avgjørelse. Jeg tror de har det kjempefint. Et trygt og godt forhold basert på tillit og kommunikasjon. Jeg er faktisk enig med henne om at det er en trekant med en baby i magen. Og hva betyr det for deg om noen føler det slik?

Skal jeg ti stille, bare fordi jeg påpeker feilbruk av ordet "trekant" innen det sexuelle? For det er feilbruk. Det å mene det føles som om det er en 3 part der, blir rett uttalelse.

Ved å skrive "trekant" når det er snakk om sex som gravid, så synes jeg nå det blir noe groteskt. DERFOR påpeker jeg det, om du ikke liker det ditt problem, om hun ikke liker det, hennes problem. Så får dere heller lære å overse og slutte å svare om dere ikke klarer å godta at noen påpeker noe som er så ille feilbruk av et ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...