Charliebaby13 Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Hei dere Jeg er gravid, og sliter med urolige bein. Spesielt når jeg skal sove, men også på bussen hjem fra jobb f. eks. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å lette plagene?
sillyfilly og Olivia Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Støttestrømper og tilskudd av Magnesium. Finnes gravidelongs.
timiane Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Tror du kommer i mål med magnesium. Det er heller ikke skadelig for barnet. Fås kjøpt på apotek.
M og Lille E Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Dytter litt på denne ettersom jeg sliter med det samme....og magnesium hjalp ikke. Er helt desperat på natten - står opp og dusjer, for det kan hjelpe noen ganger. Noen med andre tips?
L-8 Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Fotmassasje, sånn kjølende gel fra bodyshop, strekke godt på hofteleddsbøyeren og hamstringen, superstramme støttestrøper, sånn massasjeristepute eller bånd rundt leggene, kalde/varme fotbad, selvfølgelig magnesium (og det holder ikke med anbefalt dose, her går det i firedobbel!), ellers: Gå!! ;-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Fotbad i furunål grønnsåpe, icing gel til bena og bananer
Velvet Belly Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Det eneste som hjalp for meg var rød ulltråd rundt anklene. Aner virkelig ikke hvordan det kunne funke, men det gjorde det. :-)
Cat.68 Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Et gammelt kjærringråd som virklig ser ut til å fungere før mange er å knyte ulltråd rundt leggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå