Gå til innhold

Hvilken sted i usa passer til barn som er :

Anbefalte innlegg

Skrevet

18mnd og 3 og halvt :). Gleder oss veldig,men hvor er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hva ønsker dere hovedsaklig å gjøre da? Dra i fornøyelsesparker, shoppe, se severdigheter, strandferie? USA er temmelig stort så det er nok å finne på her :)

Selv tok jeg med 3åringen til Disneyworld, Florida i sommer og det var helt topp for både store og små, men temmelig dyrt.

Vi var også på stranden da vi var i Florida, noe som var helt herlig siden vi bor i innlandet og ikke har vært på en ordentlig strand på flere år.

Spurte 3åringen hva hun syns var best; Disneyworld eller stranden og hun svarte stranden ;)

Så kunne jo likegjerne spart pengene vi brukte på Disneyworld og tatt oss en skikkelig strandferie istedenfor.

Skrevet

Alt det der høres var bra ut,men spesielt Disneyworld,Stranden,og shoppping Frister

Skrevet

Jeg slå et slag for California og.... Har Disneyland, masse fornøyelsesparker, masse fin natur osv osv. Kommer selvfølgelig an på når dere drar, men de er et litt annerledes klima der, så man slipper at det blir så klamt og fuktig.... Men for all del, Florida er og gull:-)

Skrevet

Blir sommer 2014 :) . Florida og California og Texas frister mest

Skrevet

Orlando, Florida vært der 4 ganger kan virkelig anbefales! Lange flotte strender, masse fine kjøpesentre, aktiviteter og ikke minst, høflige mennesker:)

Skrevet

Høres jo bra ut :) skal ha med oss foreldrene våre,så mulig jeg og samboeren min reiser en helg til Texas

Skrevet

Jeg har vært i både California, Florida og bor selv i Texas ;)

Alle disse har både sine negative og positive sider.

Favoritten min er San Francisco, California. Syns det er passe blanding av shopping, kultur og natur. Har ikke hatt med 3åringen min dit enda, men det blir nok en tur i vinter.

Orlando, Florida ble veldig turispreget, men hva annet kan man vente når man har Disneyworld på dørstokken sin? Jeg må si at jeg likte stranda der, men skal jeg på strandferie så foretrekker jeg Karibien eller Mexico istedenfor (men bor jo ikke så langt unna disse stedene så kostnaden er jo mindre enn om jeg må dra helt fra Norge)

Texas er en flott stat og avhengig av hvor du drar her så kan du oppleve mye forskjellig. Jeg ville nok mulig dratt ned til kysten om jeg bare skulle vært her en helg. Folk er utrolig høflige her og ikke alle går rundt med cowboystøvler eller skytevåpen ;)

Det er masse å gjøre med barn her, men det kan bli temmelig varmt på sommeren. Iår har det ikke vært så ille da vi har ligget på rundt 35 grader, men ifjor var det skikkelig ille hvor det var varmerekord på varmerekord og det var rundt 3 måneder hvor temperaturen var mellom 40-45.

Skrevet

Tusen takk for gode råd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...