Gå til innhold

Bruker FOR mye tid på dette forumet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på det de siste dagene. Jeg bruker alt for mye tid på dette forumet. Blir litt hekta, kjenner jeg....

Sjekker anonymforumet flere ganger i timen! :( Jeg er også aktiv bruker, skriver innlegg og svarer på innlegg. Da må jeg jo inn å sjekke.

Har nå innsett at jeg bruker ALT for mye tid her inne. Tror det er bra for meg å begynne å jobbe igjen snart. ;)

Flere som har det som meg? Bør jeg kutte tvert eller gi meg selv tidspunkt jeg har "lov" til å være her?

Og til dere som måtte lure, dette er IKKE et trolleinnlegg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,du er ikke alene :)

Skrevet

Jeg trenger seriøst råd. Hadde abstinens når jeg nå var 2 timer uten Dib! ;)

HI

Ja, vet det er flere med meg. Ser jo navn med nick som opptrer hyppig på forumet.

Skrevet

Hehe, har det sånn jeg og. Har ikke vært medlem så veldig lenge men tar meg selv i å lure på hva jeg egentlig gjorde på på pc'en før jeg meldte meg inn her..

Skrevet

De som hadde hatt gode råd til meg er vel ikke lengre her på Dib?.... ;)

HI

...men kan jo være noen som har hatt forumstopp, ala røykestopp, godteristopp ol.....Og som nå har sprukket og igjen er slaver av anonymforumet! ;)

Skrevet

Du får et sånn DIBplaster hi. Du kjøper det på apoteket og klistrer det..over hele skjermen!

Skulle gjerne gitt deg noen tips, men jeg tror nok det beste er å bare kaste dataen.. :)

Skrevet

jeg er også dataavhengig, det går mest i facebook og dib. Jeg har satt regler for meg selv om ikke å glo mer enn nødvendig med mindre jeg er alene. Så om mannen er hjemme har jeg dataforbud, med unntak av når han sjekker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...