Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Men kan man begynne å introdusere brødskiver til en baby som ikke har tenner? Eller, to tenner har begynt å komme opp nede da. Hvor gammel var din baby da den fikk brødskive?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Klart det går,bare husk,veldig små biter, grovbrød.. Så klarer de å løse det opp med hjelp av gommen Jentaher var ca 5 mnd når vi innførte brødskive, nå er hun litt over 6 mnd, og første tanna er kommet
Berta_78 Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Null stress, de knuser med gommene. Men begynn med små biter! Mine fikk tenner ved 8-9 måneder, og de spiste brød med leverpostei lenge før det
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Hvor små biter snakker vi her? sånn type 1x1 cm? Og legger dere brødskiven dobbelt før den kuttes i småbiter? HI
jente___ Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Ja, ikke dobbel nei... Ihvertfall sånn jeg gjorde det...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Hvor små biter snakker vi her? sånn type 1x1 cm? Og legger dere brødskiven dobbelt før den kuttes i småbiter? HI I starten rev jeg av biter her, så var vel snakk om mm, men så var det ikke tegn til tenner, n¨å får hun 1x1 cm ca. Leger ikke dobbelt først nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå