Gå til innhold

Dere som har gått ned mye på lavkarbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere var ferdig, hva gjorde dere for at kiloene ikke skulle komme tilbake igjen?

Ønsker ikke å leve på ekstrem lavkarbo som jeg gjØre nå, men har heller ikke tenkt til å gå tilbake til brus, sjokolade og potetgull..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde ingenting spesielt, fortsatte bare å spise som før men tillot meg litt andre matvarer også...Mer frukt f.eks.

Gikk ned 40kg, men ble gravid...Så har gått opp litt igjen nå.

Men skal fortsette på lavkarbo når ammingen er over.

Skrevet

Tror du bør innføre karbohydratene meeeget gradvis. Jeg gikk ned 30 kg, ble gravid og gikk opp mye av det igjen. Mistet helt kontrollen når jeg måtte øke på karboene. Passer meg best å være i keltiske har jeg funnet ut. Går dessverre dårlig nå som jeg ammer :(

Skrevet

Når man har nådd sin ønskede vekt med lavkarbo, så innfører man vanlig mat, men passer fremdeles på karbohydratene. I stedet for å telle kalorier så teller man karbohydrater, helt tilsvarende. Det er nemlig kun kaloriene fra karbohydrater som teller. Etter hvert blir dette helt naturlig og man velger automatisk bort matvarer med sukker og hvetemel. Du må få det permanent inn i hodet at det er sukkeret som er fetende, og at brus, godteri, kaker og boller er de verste synderne som får deg opp i vekt igjen. Sjokolade må være på minst 70%, og ikke overdrives da 30% av den likevel er sukker. Min favoritt er 86%'ern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...