Gå til innhold

Trondheim!!


Verbena

Anbefalte innlegg

Ser i presentasjonstråden at vi er flere fra Trondheim her så tenkte at det kunne være kjekt med en egen tråd for oss :)

 

 

Jeg er da 27år, samboer, har to gutter fra tidligere forhold som er blitt veldig store så dette blir som å begynne på nytt. Er også akkurat blitt student, så er mye nytt og litt uvirkelig i livet mitt akkurat nå! Bor på Tiller!

 

Hvem er dere andre og hvor i byen bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :) Jeg bor i Ilsvika med kjæresten min selv. Ingen barn fra før, og jeg er gravid for aller første gang :) Hva og hvor studerer du? Jeg er NTNU'er selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Koselig med egen tråd. Jeg er 24 år, bor på vestsida av byen. Vil ikke si mer enn det, før jeg vet om denne spiren har tenkt å bli der inne ;) Er ferdig med studiene og i full jobb nå. Ingen barn fra før, kun en herlig samboer. Gleder meg til å bli mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Jeg bor i Ilsvika med kjæresten min selv. Ingen barn fra før, og jeg er gravid for aller første gang :) Hva og hvor studerer du? Jeg er NTNU'er selv :)

 

Går på DMMH så da er det vel ikke så vanskelig å finne ut hva jeg blir når jeg blir stor :P

Hva studerer du? Ntnu er jo ganske stort og har mange fag områder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på DMMH så da er det vel ikke så vanskelig å finne ut hva jeg blir når jeg blir stor :P Hva studerer du? Ntnu er jo ganske stort og har mange fag områder!

 

Nei, da skjønner jeg ;) Og, hehe, jeg er kanskje litt overforsiktig her, men jeg ble brått redd for å avsløre min hemmelige identitet :P Det er et sivingstudie, men jeg sender deg en privat melding, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat fra selve Trondheim, men litt utenfor. Er 29år og gift. Er i full jobb. Kunne ha skrevet mer spesifikt, men ønsker å være litt anonym frem til jeg bestemmer meg for og fortelle det til familie/venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 28 år, gift og har en sønn på 6 fra tidligere forhold. Jeg bor også på Tiller.
Så morsomt! Hvor på Tiller?

Tilhører Hårstad skolekrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg og :)

En sønn fra før, på 1 år, selv er jeg 27 år. Bor på Tyholt. Gleder meg til lillebror eller lillesøster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 28 år og vi venter våres første barn, har termin 23.mai. Vi bor i Byåsen og fikk i dag gruppetime hos jordmor midtbyen i starten av november, kanskje noen av oss møtes der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og vi venter våres første barn, har termin 23.mai. Vi bor i Byåsen og fikk i dag gruppetime hos jordmor midtbyen i starten av november, kanskje noen av oss møtes der??

 

Dumt spørsmål: Hvordan fant du deg jordmor? Gjennom fastlegen din? Eller må man finne seg en selv? Jeg liker ikke fastlegen min, og vil helst gå så mye som mulig til jordmor, men har ikke peiling på hvordan jeg finner en :P Jeg har forresten ikke hatt legetime i det hele tatt enda. Bor ikke så altfor langt unna deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte bare helsestasjonen min (som jeg fant ut etter 3 samtaler var midtbyen) :)

 

Du er da sikker i midbyen! Men du ringer bare sjølv, trenger ikke å snakke med legen først :-) Jeg hadde ikke peiling heller men var til legen på grunn av nokka annet og da så jeg sånn visitkort om jordmødre i TRD. Jeg har også bestilt 12 ukers ultralyd... må innrømme dette er litt mye man må gjøre, gå til lege, jordmor (vet valgfritt men lal), ultralyd på annen plass og finne alt sjølv!

 

Stasjonene er

Midtbyen: Sommerveita 4-6, telefon: 7254 6060

Saupstad: Saupstadringen 7, 7254 7970

Strindheim: Bromstadveien 1, 7254 1360

Sunnland: Klæbuveien 211, 72545630

 

Da ses vi i november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg burde jo ha tenkt så langt som å google jordmor+trondheim før :P Det kan godt være at vi ses der, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bare bra her :) Var på første legekontroll på Gløshaugen i forrige uke, og har fått jordmor på Midtbyen helsestasjon. Alt så flott ut med den lille da vi var på ultralyd for en drøy uke siden, og alt er sikkert bra fremdeles :) 14 uker i morgen! Wohoo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så langt du har kommet allerede, LilyMy! Jeg er veldig spent, skal på første kontroll i morgen. Håper legen bruker doppler eller UL. (Selv om jeg ikke har trua på at legen har noen av delene.) Det er uansett bare en uke til jeg skal på UL på St. Olavs. Men så var det den er tålmodigheten da... Er 11+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at du vil se eller høre noe! Legen min snakket ikke om muligheten engang, men så spurte jeg heller ikke. Med ultralyd for en uke siden og doppler hjemme, har jeg ingen tvil om at det er en sprell levende og frisk krabat der inne :)

 

Grunnen til at jeg er så langt er at jeg visst var kommet litt lengre enn jeg trodde. Ble satt noen dager fram på ultralyden, mens jeg egentlig trodde jeg skulle bli satt tilbake :P Glad for det, da! Meeen det gjenstår å se på ordinær ultralyd om noen uker ;) Har du bestilt ultralyden selv eller får du av noen spesiell grunn?

Endret av LilyMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt med doppler her hjemme, men vil gjerne få det bekreftet på papiret også ;)

 

Jeg får tidlig UL på sykehuset fordi jeg har diabetes type 1, og da blir det et såkalt risikosvangerskap.

 

Så herlig det må være å bli satt litt frem da, kortere ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...