Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 ..og er nesten imponert over hvor mye rart folk presterer å skrive. Noen klassikere som går igjen: Fleece=fles, flis, flecce. Vitrineskap=vetrine skap. Cherroxer=sjeroks, scherox. Og... all orddelingen. Jesus, hvor vanskelig kan det være... Dobbelt seng, vind jakke, barne vogn, bil stol... Dette er ikke feil man gjør pga dysleksi om noen skulle føle behov for å hevde det. Det er rett og slett sløvskap.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Har lagt merke til det samme. Virker så uproft. Annet som går igjen er bilder av krøllete klær, eller generelt dårlige bilder. Hvor vanskelig kan det være å ta ordentlige bilder av rent og pent tøy?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Bra det ikke er bare meg som irriterer meg over skrivefeil og feil generelt i finnannonser Grei nok at det bare er en annonse, men det er da ikke så vanskelig å legge litt innsats i det. Og jeg mener ikke å henge ut de som har dysleksi jeg heller, for det er fullt mulig å se på forskjell på det og slurv.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Ja det med elendige bilder forundrer meg og, og hva folk tror de skal greie å få penger for. Så nettopp en som skulle ha 100 kr for en krøllete, utvasket t-skjorte hun har fått gratis på treningssenteret. Har nemlig samme skjorte så vet hvilken farge den opprinnelig hadde
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Latskap - sløvhet. Ikke sløvskap eller lathet. Orddeling heter særskriving. Det er visst både latskap og sløvhet her inne, som på Finn...
ariel78 Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Veldig dumt med skrivefeil på finn, de fleste søker gjerne på fleece og ikke flis osv. :-) Så tar alltid en ekstrasjekk der før jeg legger ut annonsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå