Gå til innhold

kjøkkenmaskin med integrert foodprocessor - finnes det lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på kenwood stort sett, men der ser det ut som det selges foodprocessor som en egen maskin, og ikke som et sett man kan bruke på f.eks kenwood major. Er det jeg som har misforstått her? Noen som vet?

Det hadde da vært veldig kjekt å kunne raspe, kutte, knuse osv til salater, kakebunner og alt mulig sånt? Nei, kanskje man ikke bruker foodprocessor? Jeg har en blender jeg bruker minimalt, men den kan ikke kutte tørre ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips:-) Jeg fant ikke prisen på den?

Skrevet
Takk for tips:-) Jeg fant ikke prisen på den?

Jeg kjøpte min på salg til rundt 1000 kr, men den koster nok noe mer enn det ordinært.

Skrevet

Tusen takk:-)

Er du fornøyd med den sier du? Bruker du den mye? Både kaker og gjærbakst? Doble deiger? Og foodprocessoren, hva bruker du den til?

og... er den grei å rengjøre?

Takker for svar:-)

HI

Skrevet
Tusen takk:-) Er du fornøyd med den sier du? Bruker du den mye? Både kaker og gjærbakst? Doble deiger? Og foodprocessoren, hva bruker du den til? og... er den grei å rengjøre? Takker for svar:-) HI

Jeg bruker den en del ja. Bakebollen er litt liten for større gjærdeiger. Men den klarer greit en deig til 2 brød.

Foodprosessoren bruker jeg ikke så veldig mye, blir mest til rasping av grønnsaker og ost..

Grei å rengjøre ja. Ikke alle deler som tåler oppvaskmaskin, bl a eltekroken, men det er ikke det store problemet å vaske den for hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...