Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Har en sykemelding som går til og med 23 september som er en søndag. Jobber egentlig natt til mandag 24. Dvs at vakten begynner den 23. september. Var inne på vaktliste og så at jeg stod oppført til å jobbe natt til mandag. Stemmer dette? Jeg skal til legen på Mandag og regner nesten med å utvide sykemeldingen men trodde den gjalt også vakten natt til mandag. Glemte å si til legen at jeg hadde nattevakt da for jeg var ikke helt meg selv. Hva mener dere? Må jeg jobbe?
Mamma_til_2 Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 enten må du jobbe eller så må du ringe jobben og forklare at du ikke er frisk og har legetime mandag og regner med forlengelse av sykemelding.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Bruker dere GAT? Da skal det isåfall komme opp automatisk. Og ja, du skal jobbe fordi det er den 24.vakta har flest timer.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Takk for svar dere, ja vi bruker GAT. Men hadde ikke jeg gått inn på GAT nå så hadde ikke jeg visst at jeg var satt opp.... hvor finnes egentlig informasjon om hvordan sykemelding skal tolkes? Anyone? Vel ikke værre enn at jeg ringer jobben og gir beskjed, men ble så overrasket for har ikke vært borti problemstillingen tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå