Gå til innhold

når jeg ble gravid trodde jeg... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg lå over do skåla og ropa på elgen hele tia, puppene mine skulle være så ømme at det skulle være vondt å dusje.

trøtt skulle jeg være hele tia, og hummøret skull være fra en annen værden...

her sitter jeg da....kjenner jeg godt etter på puppa, så kaaaaansje de er ømme.

ellers ingenting....

og nå går det opp for meg hvor heldig jeg er,når jeg leser om andre sine plager,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei? jeg hadde heller ingen voldsom kvalme eller ekstremt ømme pupper.. men jeg skal love deg jeg "fikk igjen" for det utover.. måtte bruke krykker på slutten ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så heldig du er :)

Jeg sleit heller ikke med noe før i 7.mnd, da kom det for fullt. Gikk på krykker, våknet på natta og bare MåTTE ha ritz-kjeks, sov hele døgnet osv osv.... :) Så du får nyte tida mens du kan!

Skrevet

Marerittet begynte i uke 8 for meg :(

men det kan være du får en lett graviditet! Lykke til :)

Skrevet

Da er du heldig. Jeg er 9+2 og spyr vulkansprut idag. Orntlig ille. Til tross for at jeg har fått afipran. Idag blir jeg hjemme.

Skrevet

Noen har bare greie svangerskap. Det hadde jeg. Noen småplager har man jo, men ikke "vulkansprutspy", krykker eller voldsomme cravinger.

Skrevet

He, he, ikke for å være ekkel, men det var rundt uke sju at jeg begynte å bli kvalm - i begge svangerskapene mine - så du har fortsatt en sjanse...;-) Kryss fingrene!

Skrevet

håper bare det fortsetter slik, er omsorgsarbeider og ikke i fast stilling, så i got a problem vist jeg blir syk....

nei, bank i boret og la det håpe det fortsetter slik.

Skrevet

men hva skjer om jeg blir sykemeldt senere i svangerskapet da??

har gått på dagpenger og akkurat begynt som vikar i kommunen????

Skrevet

JEg fikk ikke noe før uke 9 som egentlig viste seg å være uke 11. Var så kvalm og dårlig og slet med å få i meg mat og holde på den.

Skrevet

eneste som er om morgenen er når jeg skal ha meg frokost, da blir jeg litt kvalm når jeg åpner kjøleksapet, men må bare finne meg noe å begynne å spise, så går det over.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Så bra:) det får vi håpe fortsetter! Kom meg igjennom med kun små plager jeg :) så det er håp! Elsket å være

Gravid:) kos deg

Skrevet

jeg kan ikke si jeg merket stort jeg heller:-) bortsett fra at magen vokste:) fikk stygge strekkmerker da, så jeg klødde noe febrilskt på slutten :P

Skrevet

jeg kan ikke si jeg merket stort jeg heller:-) bortsett fra at magen vokste:) fikk stygge strekkmerker da, så jeg klødde noe febrilsk på slutten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...