Gjest leelu26 stolt 2-barnsmor :) Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg spør her jeg.. Jeg vet at p-sprøyte ikke anbefales dersom man ønsker seg fler barn.. Saken er den at jeg ønska meg nemlig ikke fler barn.. Jeg har en gutt som blir 6 år i desember og ei jente som blir 4 i mars.. Jeg er ikke sammen med pappan lengere, og har fått meg ny samboer. Jeg ble gravid 2 uker etter pilleslutt med begge ungene... legen anbefalte meg å bruke p-spøryte siden jeg ble så fort gravid og ikke ønska meg flere unger. Nå er jo saken den at jeg ønsker meg barn med den nye samboeren ( han har ingen barn fra før) Jeg skulle satt ny p-spøryte i mai - men gjorde det ikke. Jeg har enda ikke fått mensen.. er det noen som har noen erfaringer om hvor lang tid det til ta? Er det noen kjerringråd jeg kan teste for å få fortgang i det? Vi har ikke dårlig tid, vi har kun vært kjærester i ett år, vi tenkte å begynne prøvingen til sommeren, men dette kan jo fort ta lang tid...
<3 2G <3 Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Hei, spør legen din om medisin som starter mensen igjen. Husker ikke hva den heter i farta. Lykke til :-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Jeg gikk på sprøyte. Da jeg ikke hadde fått mens etter 9 mnd, starta jeg på vanlig p-piller en måned. Da kom mensen tilbake, og syklusen kom kjapt inn i vanlig rutine. Men tok fortsatt en god stund å bli gravid.... Lykke til:-)
marsgutt 2013 Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 begynn på p-piller 1 måned er det eneste råde jeg kan gi. det har jeg gjort di gangene jeg har sluttet på p-sprøyta. har brukt og tatt pause etter 1 år på den for og få noen blødninger. jeg sluttet på p-sprøyta i februar og gikk på p-piller i 2 måneder. måtte slutte for tålte di lenger. og ble gravid i juli.
Gjest Leelu29 Skrevet 26. september 2012 #5 Skrevet 26. september 2012 Takk for svar Da kanskje jeg skal ta en telefon til legen, evnt. prøve p-piller en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå