Gå til innhold

Noen fra Hønefoss området her

Anbefalte innlegg

Skrevet

i alderen 20-30 som kunne tenke seg flere venninner? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,egentlig... Er gravid med nr.2 nå. Termin et stykke utpå nyåret ;)

Skrevet

Bor ikke i Hønefoss, men i Modum.. veldig lyst til å få meg flere venninner og det er jo ikke såå langt unna ;)

Skrevet

Så fint ! :)

Jeg har en sønn på snart 9 mnd med min samboer, å vi er nyinnflytta her i byn :) Så kjenner egentlig ingen her! Savner å kunne møte venninner for en kaffe, byturer osv. Også litt moro med nye bekjentskaper for sønnen min! Hvor gamle er dere? :) Jeg er 24,blir 25 på nyåret!

Hi

Skrevet

Jeg er 27, gift og har to barn på snart 3 og 5.. Litt større barn enn deg altså, men håper det går greit ;)

Har bodd i Modum i ca 2 år, men er vanskelig å bli kjent med noen på bygda så savner å kunne finne på noe med venninner rundt her jeg og :)

Skrevet

Jeg er 28,har en på 3 fra før av. Bor på hadeland,men jobber i Hønefoss. har samboer...

Er også "innflytter",så kunne godt tenkt meg flere bekjente :)

Skrevet

Gjør ingenting at deres barn er eldre enn mitt :) Har faktisk flyttet hit fra hadeland, er ikke derfra, men bodde der nesten to år. Har jobb der fortsatt :)

Hvor er Modum i fht Hønefoss egentlig? Er ikke kjent jeg, hehe :)

Hadde vært moro å blitt kjent med dere begge to !

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!

Ser jeg kommer litt etter dere andre her, men jeg er også innflytter i Hønefoss og har lyst til å bli kjent med flere :) Jeg er 28 og har to gutter på 3,5 og 2 år.

Skrevet

Så denne nå jeg. Så koselig :) Vil gjerne bli kjent! Hvor lenge har du bodd her?

HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...