Gå til innhold

dere som mottar dapenger!


★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye skatt betaler dere av summen? har dere tabelltrekk eller prosenttrekk?

 

i mitt vedtak står det 36%(!) skattetabell 7202 jeg har ALDRI betalt 36 prosent skatt av min lønn....

 

utgjør ikke mye i mnd hvis det er såpass mye man skal skatte av 60% av sin egentlige lønn :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor mye skatt betaler dere av summen? har dere tabelltrekk eller prosenttrekk? i mitt vedtak står det 36%(!) skattetabell 7202 jeg har ALDRI betalt 36 prosent skatt av min lønn.... utgjør ikke mye i mnd hvis det er såpass mye man skal skatte av 60% av sin egentlige lønn :(

 

Nav har ingenting med skatteprosenten din å gjøre, de følger bare det skattekortet du har fått ved årets begynnelse fra skattekontoret. Du må kontakte dem om du mener du betaler for mye skatt og vil ha satt ned skattetrekket og endret skattekort, da overføres de nye opplysningene til nav automatisk.

Skrevet

takk for svar!:) var inne på en eller annen side jeg ikke husker hva het i farten der man kunne regne ut hva man skulle betale i skatt ifht inntekt...da ble det 23% ble litt anderledes da ja......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...