Gå til innhold

Baby vil ha både MM og MME

Anbefalte innlegg

Gjest April barn <3
Skrevet

Gutten vår på fire mnd har slitt med å følge sin egen kurve.

Han har fått til amming fra første stund, men jeg har tynn melk.

Vi har, etter råd fra hs, prøvd å gi han tillegg på flaske. Har prøvd forskjellige flasker uten hell i over en mnd.

Forrige uke snudde han helt om. Da var det full puppenekt og han slukte flasken med MME oppi. Han nekter å ta flaske me MM i og nekter å ta pupp på dagtid. På natten derimot, da skal han bare ha pupp.

Problemet er at jeg blir så fryktelig sprengt på dagtid og har ikke alltid mulighet til å pumpe. Han blir heller ikke mett på natta når han ammer, egentlig burde han få MME da også.

Hva gjør man? Har aldri prøvd å kombinere pupp og flaske tidligere med eldste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke mulighet til å pumpe på dagtid? I denne (forhåpentligvis korte) perioden ville jeg prøvd å kutte ned på andre aktiviteter, så jeg fikk pumpet.

Skrevet

Gutten vår på tre mndr har heller ikke fulgt kurven sin helt, så jeg begynte med mme for et par uker siden. Siden pappa'n var hjemme når den første flaska med mme skulle gis, så skulle han få gi. Vi synes dette var hyggelig at pappa kunne føle den nærheten. Men ville lillegutt ha noe da? Nei ... For morroskyld til jeg over baby og flaske og gjett om han spiste da. Haha ... Nå sjonglerer vi Pupp og mme. Det går fint. Lykke til.

Skrevet

Hvis baby er 4 mnd så kan du jo diskutere med hs om du bør gi grøt og heller kutte ut mme og se om det løser seg med amming da?

Eller så kan hjelpebryst være en løsning (søk på det på ammehjelpens sider). Da kan du ha mme i hjelpebrystet og babyen får begge deler samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...