Gå til innhold

15 uker, hvor mye har dere gått opp?


Helene28

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 21 og 4 kg i minus. Kan ikke si at jeg har mye appetitt for tiden. Passer på å spise næringstett mat- siden jeg venter tvillinger.

De fleste måltidene spiser jeg på grunn av de. Blir ikke sulten lengere. Skjønner ikke dette helt. Til vanlig er jeg sulten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 uker og sist lege kontroll viste -1kg fra start.. Men jeg hadde minst 10 kg for mye før jeg ble gravid, så legen var ikke noe bekymra over dette.

 

Men skal innrømme at matlysten liksom er borte.. Og nå har vi omgangssyke i hus.. Så det hjelper vel ikke..

 

Prøver å spise sunn mat, og drikke masse vann, og litt eple juice.. Men som timane sier så spiser jeg mer fordi jeg må enn fordi jeg er sulten..

 

Regner meg at kg kommer snart.. Så lenge legen er fornøyd så er jeg også det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alt hadde jeg vel gått opp ca to kg fra jeg blei gravid til uke 15. Men den svingte en del til å begynne med. Hadde en SA i mai og rakk aldri å ta av de fire kg jeg la på meg i løpet av de 14 ukene jeg var gravid den gang, så totalt er vel oppgang ca seks kg. Nå har jeg ikke målt meg siden, så er nokså nysgjerrig på hva vekta står på nå. Har ikke vekt hjemme og jordmor vil ikke veie. Så får vente til legetimen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 20+5 og vekta står fremdeles på det samme som før jeg ble gravid. Syns jeg ikke gjør noe annet enn å ete, men får ikke klage sålenge den lille i magen får i seg det hun trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...