Gå til innhold

15 uker, hvor mye har dere gått opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei og har ikke gått opp noe enda. Lurer på hvordan det er med dere andre? Føler meg liksom ikke gravid i dette svangerskapet her. De to andre svangerskapene mine raset jeg opp i vekt (ikke at det er å rope hurra for)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 uker da men opp 2 kilo. Kaster opp en del.

Skrevet

Er også 15 uker og har gått opp 1 eller 2 kg. Men pga hyperemesis gikk jeg først ned 3-4 kg.

Skrevet

16 uker og veier 1,5 kg mindre enn da jeg ble gravid

Skrevet

Oisann!!! Eg har gått opp 8 kg. Uke 14+ shit!!!!!!

Skrevet

Snart 16 uker og opp ca 4 kg pga horisontal sommer.. *sukk*

Skrevet

Jeg er 15+5 og veier 1,5 kg mindre enn da jeg ble gravid. Men gikk ned 4 kg i beynnelsen, så er på rett vei!

Skrevet

Er 13 uker og har gått ned 3kg, men nå har matlysten begynt å komme tilbake og vekten kryper oppover igjen.

Skrevet

Har ikkje vekt heima, får sjå når eg reiser på første jordmor kontroll. Er ikkje særlig opphengt i kor mykje eg går opp under graviditeten...

Skrevet

Er 13 +4 og har gått ned nesten 4 kilo. Men det er nok pga brus,godis og sukker slutt. Orker ikke tanken på å få i meg søtsaker

Skrevet

Er i uke 14+5 og har sikkert gått opp 5-6 kg. Merker det på formen også at jeg har lagt på meg :/

Skrevet

13 og har gått opp litt over 5. Gikk opp mye i starten, og har roet seg litt nå :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ned 1 kg...:)Vet ikke hvorfor, men regner med kg kommer etterhvert nå!;) Er i uke 17.:)

Skrevet

18 uker og har gått opp 7 kg.

Skrevet

2 kilo opp da jeg var 15 uker, blitt litt over 3 nå i uke 18.

Skrevet

Endelig kom eg på svangerskapskontroll så då fekk eg vita at eg har gått opp 1 kg. Er 17 veker.

Skrevet

da jeg var 15 uker hadde jeg gått ned 2 kg. Er nå i uke 18 og har gått ned 300 g, så tilsammen nesten 2,5 kg. Helt greit!

Skrevet

Er i uke 19 nå og veier fortsatt 2 kg mindre enn da jeg ble gravid. Svæææært så fornøyd med det må jeg si. Men men, enda lenge igjen så kiloene kommer nok hit å :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...