Gå til innhold

Er du sosial?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere damer herinne er sosiale? Altså, går på trening sammen med andre, går på foreninger/homeparties, treffer venninner, ol?

Hvor ofte gjør dere i så fall det i løpet av en måned?

Føler meg litt satt her jeg, og tenker at jeg kanskje må engasjere meg litt mer for å bli sosial...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å ha folk rundt meg, men enten hjemme eller borte på besøk. Sjelden og aldri at jeg er ute på andre ting hvor jeg treffer andre voksne. ;-)

Skrevet

Er det sånn at du har mye besøk av venner Mamsen Og Trollunga?

Føler ikke jeg har så mange å være samme med....

HI

Skrevet

Jeg er ikke sosial av meg. Har venninner, men ikke så ofte jeg treffer de. Trives godt i mitt eget selskap :)

Skrevet

Jeg er sammen med familien, men treffer venner kanskje et par ganger i året... Har ingen venner som bor i samme fylke som meg, hadde kanskje vært mer sosial om jeg hadde venner i nærområdet...

Skrevet

Jeg er sosial når jeg er ute. Liker å gjøre ting sammen med andre. Hjemme trives jeg best i eget selskap. :)

Skrevet

Jeg er sosial, men har ikke så mye tid til å være sosial på den måten du beskriver.

Skrevet

Jeg er nok veldig sosial. Mye cafeturer med venninner, og har også en del besøk. Så har vi noen vennepar vi treffer, men jeg er mer sosial enn typen, så blir oftere til at jeg gjør det alene. Jobber turnus, og har mange venner som gjør det samme, så ofte treffes vi på formiddagene når barn er i barnehage:-)

Skrevet

Jeg går på felles trening en gang i uka, men det er kanskje bare et par stykker der som jeg treffer ellers på andre arenaer.

Går i et par foreninger i løpet av måneden, men treffer sjelden venninner utenom det. Mine gamle venner bor et stykke fra meg, så det blir et par ganger i året egentlig. Har jo venner gjennom foreningene, men vi treffes bare en gang i måneden sånn på det jevne. Ser jo folk når man er med barna på aktiviteter ol.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det har jeg desverre fint lite tid til...

Skrevet

Hvorfor har du ikke tid til å være sosial?

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Hvorfor har du ikke tid til å være sosial?

Fordi jeg har unger som skal hit og dit, og en mann som veldig ofte jobber borte. Når kvelden endelig kommer og ungene er i seng så kollapser jeg på sofaen.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg er nok litt oversosial :P

Jeg har ofte besøk av venninner, og så fort jeg har barnefri så drar jeg til dem. Jeg har 5 nære venninner og jeg ser dem alle iløpet av en uke, og når vi har barnefrie helger (vi har lagt opp til samme frihelg) så finner vi alltid på noe sammen. Kino, middag (hjemme eller på restaurant), by'n eller fest :)

Jeg snakker med alle iløpet av en dag også. De fleste av oss er alene med barna så vi pleier å ringe hverandre og holde hverandre med selskap etter ungene er i seng ;)

Skrevet

Ganske midt på treet tror jeg.

Får jo en god dose på jobb, der er jeg sammen med andre hele dagen. Vi er en gjeng fra jobb som går ut og spiser middag sammen av og til også, kanskje hver andre eller tredje måned.

Er i en "syklubb" hvor vi ikke syr men bare skravler, vi møtes en gang i måneden.

Er en gjeng mammaer fra barnehagen som møtes med ujevne mellomrom uten barn.

Ellers er det barna som styrer løpet, men det følger jo mye sosialt med dem også. På lørdag var jeg og de to minste barna på besøk hos en liten venninne fra barnehagen, da drakk vi mammaene kaffe mens barna lekte. Møter andre mammaer og står å skravler mens barna trener fotball, turn osv, møter andre mammaer på lekeplassen og andre steder en drar med barna.

Føler jeg får dosen min og vel så det selv om det blir få venninnebesøk i løpet av året. Vi inviterer jo vennepar på middag o.l. innimellom da, men da er det gjerne venner med barn så barna våre og deres er også en del av besøket.

Skrevet
Jeg er sosial, men har ikke så mye tid til å være sosial på den måten du beskriver.

Signerer.

Skrevet

Jeg er også av typen oversosial. Mannen har arbeid som gjør at han reiser mye, så jeg bruker mye av tiden han er bort med venner. Møter i gjennomsnitt venner inne, ute, på trening og lignende 8-15 ganger i mnd.

Skrevet

Nei, blir dessverre lite av det nå som jeg har 2 små (3 mnd og 2,5 år). De fleste venninnene mine har små barn også, så det er ikke bare bare å dra på/få besøk om kveldene heller.

Jeg treffer venninner 2-3 ganger i mnd tipper jeg. Har en som også er i permisjon nå, men vi bor litt langt fra hverandre. Ellers prøver jeg å gå ut på kvelden (uten barn, gjerne for å ta en øl e.l.) hvertfall en gang i mnd.

Skrevet

Ja, jeg er litt sosial. Trening blir som oftest gjort alene, men jeg har en kollega/venninne som jeg trener med av og til. Ellers prøver jeg å få til å besøke/få besøk av en venninne en dag i uken. Akkurat nå i innspurten på husbyggingen blir det lite tid til slikt merker jeg, men vanligvis klarer jeg ca en dag i uken. Det er ikke alltid jeg egentlig føler at jeg orker, men når jeg først har gått/fått besøk, så blir det alltid så koselig at det er vel verd det selv om jeg egentlig følte meg for trøtt ;)

Utover dette er jeg/vi sosiale med både familie og venner sammen med barna også, gjerne minst en dag i helgene og kanskje en og annen ettermiddag, spesielt på sommeren og i julen.

Skrevet

Jeg er uber sosial.

Treffer venner hver dag, stort sett.

Har barndomsvenner, jobbvenner, håndballvenniner og studievenner, samt den næreste sfæren på 4 stk.

Bestevenninna mi ser jeg sikkert 5 gng i uken og melder med flere ganger hver dag.

Skrevet

Jeg er egentlig sosial, men samtidig så har jeg vanskelig for få bli kjent med nye folk og siden vi nå har flyttet litt unna venner og familie, så blir det ikke så mye sosialt for min del.

Er ute på byen kanskje 1 gang i året sammen med venninner (da må jeg ha overnattingsplass pga avstanden hjem).

Og så møter jeg venner utenom kanskje 1 gang i året, hehe.

Den jeg møter mest er moren min (alt fra hver uke til 1 gang i måneden), men føler ikke at det blir heeelt det samme ;)

Hender vi en sjelden gang besøker noen i nærheten,hele familien, men det blir liksom ikke så mye ut av det.

Når det er sagt så går det helt fint å være usosial for tiden da mannen til tider jobber en del og jeg er utslitt på kveldene etter to små barn i sin beste alder ;)

Kunne godt tenkt meg noen å gått tur med eller sånne ting av og til da.

Skrevet

Ja, av venner og familie(veldig god kontakt med søstrene mine). Jeg liker meg best sammen med de jeg kjenner godt, er ikke så flink til å snakke med fremmede :P så jeg har noen få, men gode venner :-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg er veldig sosial, jeg går på

Homeparty - var på et forrige uke, faktisk igjennom

Dib. Skal holde mitt eget også siden det var

Moro.

Jeg er engasjert i nærmiljøet er på møter i borettslaget, baker kake om noen trenger det, handler for naboen. Har mye besøk, men litt bundet til hjemmet på kveldstid. Så jeg er ute å gjør noe hver onsdag kveld og annenhver lørdag. Eller er jeg mye på skype og er sosial der med blant annet organisasjonen jeg er med i.

Jeg liker å ha stemmer rundt meg:)

Men for all del liker å krølle meg i sofaen med en god film bok eller lekser også:)

Skrevet

Ja jeg er veldig sosial. Er hjemme med en liten på snart 9 mnd og havnet i en veldig kjekk barselgruppe, vi treffes 1 gang i uken. Ene broren min har en liten på 6 mnd så jeg er sammen med konen hans minst en gang i uken. Så har jeg en kusine som nett har fått barn så vi er sammen cirka en gang i uken. På kveldstid treffer jeg venninner cirka 2 ganger i uken, noen ganger mer og noen ganger mindre, vi er da hjemme hos en eller ute og spiser (går stort sett ut etter barna har sovnet). Ellers har vi noen naboer som kommer hit på middag en gang annenhver uke, og vi til de motsatte uker.

Skrevet

Både og. Barn setter begrensninger for caféturer og venninnemiddager, er ofte for sliten..... Er ofte sammen med andre voksne og barn i helgene, noen av dem er venner andre er foreldrene til min sønns venner - litt tvungen sosialisering, men jeg har ingen problemer med det :)

Jeg og samboer er ute ca en gang pr måned, blir litt mer etterhvert som minste nærmer seg året og vi begynner å bruke barnevakt mer.

Jeg anser meg selv som sosial, men jeg har ikke lengre det skrikende behovet for å skravle med venninner i ett kjør som da jeg var i tjueårene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...